Beantwoord

Nieuwe pincode na invoeren pukcode werkt niet

  • 14 april 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb drie keer verkeerd ingelogd. Ik heb de puk-code ingetoetst. Nu twee keer een nieuwe pincode ingetoetst, maar deze wordt niet geaccepteerd. Ik heb nu nog maar 4 pogingen over. Wat doe ik fout.
icon

Beste antwoord door Frodo 15 april 2019, 16:10

Inmiddels de juiste pukcode gevonden. Het probleem is opgelost
Bekijk origineel

3 reacties

Inmiddels de juiste pukcode gevonden. Het probleem is opgelost
Reputatie 7
Badge +27
Ha @Frodo, sorry voor de late reactie. Weet je zeker dat je de juiste pukcode hebt? Je kunt dit controleren in MijnKPN. Als je geen MijnKPN account hebt, wil je me dan een priv├ębericht sturen met daarin je 06-nummer, simkaartnummer (staat op de simkaart), pukcode en je geboortedatum? Dan kijk ik of het met elkaar matcht.
Reputatie 7
Badge +27
Top! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂

Reageer