Beantwoord

Nieuwe pincode telefoon niet juist

  • 18 December 2019
  • 7 reacties
  • 254 keer bekeken

Ik heb mijn Pucknummer aan mobiele ingegeven. die is goed. nu mijn pinkode en die telkens FOUT.

wat nu?

icon

Beste antwoord door j.jstoops 19 December 2019, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Als je de vaak een verkeerde puk code heb ingevuld kan je het beste via mijnKPN( https://mijn.kpn.com)  een nieuwe simkaart aanvragen, je kan ook met legitimatiebewijs langs een KPN winkel gaan en daar kunnen ze ter plekken een nieuwe simkaart voor je regelen :) 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @j.jstoops, welkom! Je weet heel zeker dat het de juiste pukcode is? In dat geval zou je twee keer een nieuwe (gelijke) pincode in moeten kunnen voeren en moet het weer lukken. Als je te vaak een verkeerde pukcode ingevoerd hebt, kan je inderdaad het beste een nieuwe halen, zoals Sjors aangeeft. Mocht je willen checken of de pukcode echt juist is, mag je me deze altijd in een privébericht sturen. Vul dan ook even je forumprofiel aan met je 06-nummer en simkaartnummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’

Sjorsk en marcia.

Het is het beste dat ik een nieuw telefoonkaart haal of koop zoals jullie schreven.

Bedankt voor jullie reaktie en het meedenken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Stukje goed nieuws: Een vervangende simkaart aanvragen is gratis voor KPN abonnees :) Onderdeel van de dienst :) 

Goedemiddag

Ik ben naar de KPN winkel in Maastricht gegaan.

Ik kwam binnen,werd direct geholpen door en jonge meneer.

Hij vroeg, druk 4x0 eens in.

Ik zei, dit heb ik al gedaan, maar drukte toch de 4x0 in.

Daar kwam  het, pincode niet geaccepteert.

Nog eens vroeg hij 4x0 in te drukken,en ja de mobiel deed het weer.

Binnen 15 seconden stond ik op straat,met een mobiel die weer zijn werk kan doen.

Ik wens jullie een zalig Kerstfeest en een goed 2020.

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent in de winkel! Bedankt dat je dit nog even liet weten :-). Voor jou ook fijne dagen toegewenst!

Reputatie 7
Badge +16

Fijn om te horen dat het gelukt is :)Â