Beantwoord

nieuwe simkaart activeren

• 21 september 2015
  • 5 reacties
  • 446 keer bekeken

beste kpn,

Ik ben mijn telefoon met simkaart kwijtgeraakt. Ik heb de simkaart al geblokkeerd op MijnKPN, maar zou nu graag mijn nieuwe simkaart activeren. Dit heb ik geprobeerd via jullie pagina SIMkaartActiveren, maar hier krijg ik een fout melding. Ik vermoed dat dit komt omdat ik nog een oude Hi-simkaart heb. Is het mogelijk deze alsnog te activeren?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 23 september 2015, 09:22

; ben je inmiddels weer bereikbaar? Hier ga ik vanuit, daar ik geen berichtje meer van je heb ontvangen. Mocht dit toch niet zo zijn, stuur me dan je gegevens nog even toe en dan help ik je verder. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! Dat zou normaal geen problemen moeten geven. Ik stuur je zo even een privébericht met de vraag om een aantal gegevens, als je deze wilt beantwoorden dan kijk ik ernaar. Ik ben er vandaag tot 17 uur, dus ik hoop dat je mijn bericht daarvoor nog ziet. 

Cindy_ schreef op 21 sep '15 16:27 u

@patt; welkom op het forum! Dat zou normaal geen problemen moeten geven. Ik stuur je zo even een privébericht met de vraag om een aantal gegevens, als je deze wilt beantwoorden dan kijk ik ernaar. Ik ben er vandaag tot 17 uur, dus ik hoop dat je mijn bericht daarvoor nog ziet. 

[/quote]
[/quote]
waar vind ik mijn prive berichten? :P

Cindy_ schreef op 21 sep '15 16:27 u

@patt; welkom op het forum! Dat zou normaal geen problemen moeten geven. Ik stuur je zo even een privébericht met de vraag om een aantal gegevens, als je deze wilt beantwoorden dan kijk ik ernaar. Ik ben er vandaag tot 17 uur, dus ik hoop dat je mijn bericht daarvoor nog ziet. 

??
[/quote]
[/quote]
Reputatie 7
Badge +24
; deze vind je aan de rechterkant van het forum. Hier zie je "mijn profiel" en daaronder 4 blokjes. Hier kun je je privéberichten vinden! Kom je er zo uit? 

Reputatie 7
Badge +24
; ben je inmiddels weer bereikbaar? Hier ga ik vanuit, daar ik geen berichtje meer van je heb ontvangen. Mocht dit toch niet zo zijn, stuur me dan je gegevens nog even toe en dan help ik je verder. 

Reageer