Beantwoord

Nieuwe simkaart nodig voor profoontelefoon

  • 10 April 2021
  • 10 reacties
  • 202 keer bekeken

Badge

ik heb een sortelijk probleem mijn simkaartje s kapot gegaan ik heb een profoontelefoon extra gekocht met een noodknop en een gewone mobiel een samsung20S nu moet ik een kaartje hebben voor die bejaarden telefon hebben na tientallen maklen een kaart aanvragen gebeurt er niks op mijn kpn een telefoon kopen ja dat gaat maar een sinpel kaartje bestellen nee nou ben ik van de week gevallen en kon dus mijn noodtelefoon niet gebruiken en mijn samsung niet pakken dus doe me een plezier en stuur me een 3 in en kaart

 

ik ben 70 jaar iks snap al die moeilijke dingen niet ik wil gewoon een kaart zodat ik in nood hulp kan inschakelen

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt; origineel topic

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 April 2021, 08:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @jjudith! Och, wat vervelend dat je gevallen bent! Dit moet maar snel geregeld worden!

Ik begrijp dat je 2 mobiele toestellen hebt en graag voor de noodtelefoon (profoon telefoon) een simkaart wilt bestellen. Heb je nu al een mobiel nummer en wil je hetzelfde mobiele nummer gaan gebruiken voor de noodtelefoon of wil je een apart mobiel nummer voor de noodtelefoon? Mag de simkaart voor de noodtelefoon een prepaid nummer zijn of liever een abonnement? 

Ik hoor graag wat je wensen zijn, zodat ik met je kan meedenken! Als het intussen gelukt is om een simkaart te regelen, dan hoor ik het ook graag! :slight_smile:

Badge

nee ik houd gewoon mijn oude telefoonnr voor die prodofoon ik kan toch gewoon bellen met die prodofoon op mijn abb geen idee ik kreeg wel een mailtje dat er een kaart opgestuurd zou zijn maar ik heb nog niks in mijn brievenbus

 

pff volgens de boekjes gaat alles veel makkelijker ik wil gewoon als ik val iemand kunnen bereiken  en mijn samsung staat altijd op de lader daar kan ik niet bij   van de week werd ik door duizeligheid bevangen en kwam te vallen tuurlijk midden in de woonkamer ben maar een tijdje blijven liggen en langzaam naar een stoel gekropen ja ja oud worden gaat echt met gebreken

dus waar blijft mijn kaartje gewoon op mijn abonnement  met mijn eigen nummer

vr dank

 

Badge

er valt niks te liken heb nog steeds geen kaart nogmaals ik heb een kpn abonnement voor mijn samsung s20 en een profoon voor nood en daar moet een simkaart in gewoon op mijn eigen telefoonnummer  en of er dan twee tegelijk overgaan geeft niet

ik kan niet bellen want ik heb een totale laryngectomie dus geen strottenhoofd en geen stembanden  ik moet alles doen via mijn tel op whatsapp of mailen ik ben inmiddels doodop van dat gebedel wat is nu het probleem??? waarom krijg en kan ik niet gewoon een simkaartje bestellen

ik word er misselijk van ik woon alleen dus volkomen afhankelijk van mijn twee mobieltjes 1 op de slaapkamer en i met een veter om mijn nek 

ik ga wel naar een andere provider heb alles van kpn tv internet m0biel enz t is inmiddels geen plezier meer

 

j r vermeulen

 

Badge

met welk antwoord moet ik blij zijn dan ?????? er is geen antwoord en geen oplossing

 

judith

Morgen @jjudith - Judith.

Het probleem is me duidelijk wat er bij jou is. Het beste advies dat je gegeven kan worden is voor de profoon telefoon een nieuw 06 nummer te bestellen /halen met een simkaart, bijvoorbeeld prepaid KPN simkaart kan bij Albert Hein gekocht worden. Daarna de simkaart activeren en registreren. 

Ik ken het uit de praktijk zelf, dit weekend had ik ook last van duizeligheid, ik kon amper iets de rest van de dag. 

2 simkaarten voor 1 06 nummer werkt praktisch gezien minder goed, tot helemaal niet voor je. Er kan bij een duo-simkaart, 2 simkaarten voor 1 06 nummer slecht 1 telefoon aan staan, verbinding hebben met het netwerk.

Laat je even weten of ik je goed heb geholpen?

 

Groetjes en een fijne zondag #staysafe 

Hoi, @jjudith 

Ik zie dat je bij "website” je e-mail adres hebt ingevuld in je profiel. Dat is nu voor iedereen zichtbaar. Vast niet de bedoeling. Je kunt het daar zelf weghalen.

Met dank aan @Friesian .

Website / e-mail…. het klinkt al niet eens hetzelfde.
E-mail: herkenbaar aan @ erin.
Website: begint met http….

Badge

eindelijk een duidelijk antwoord fijn ik zal een prepayd kaart kopen maar is het zinnig om mijn samsung instellen met de e-card ben altijd wat huiverig als ik het niet snap

bedankt voor het antwoord wat kan een mens wanhopig zijn pfff en niet kunnen praten is hopeloos en dat gaat het niet worden ik kan het al 5  jaar niet meer verdomd lastig  en geen hond die gebarentaal snapt soms is het komisch probeer maar eens 1 onsje runderrookvlees dun gesneden en tussen de plakjes een papiertje te bestellen goeie voor een nieuw tv programma 

 

 

vr dank

 

judith

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat @Friesian jou verder heeft kunnen helpen! Dan wordt het een prepaid kaart. Dit kan niet in de vorm van een e-sim: prepaid wordt nog niet ondersteund.

 

 

eindelijk een duidelijk antwoord fijn ik zal een prepayd kaart kopen maar is het zinnig om mijn samsung instellen met de e-card ben altijd wat huiverig als ik het niet snap

bedankt voor het antwoord wat kan een mens wanhopig zijn pfff en niet kunnen praten is hopeloos en dat gaat het niet worden ik kan het al 5  jaar niet meer verdomd lastig  en geen hond die gebarentaal snapt soms is het komisch probeer maar eens 1 onsje runderrookvlees dun gesneden en tussen de plakjes een papiertje te bestellen goeie voor een nieuw tv programma 

 

 

vr dank

 

judith

Ik zou gewoon de Samsung instellen met een gewone simkaart. Ter controle, heb je de passende, kleinste (nano) simkaart @jjudith ?

Badge

haha sorrie de slingers zijn op  ja ik heb een klein kaartje in de samsung die doet het goed djw

 

horas non numero nisi serenas   Alleen de heldere uren tel ik

 

dank vr groet Judith