Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

• 16 december 2018
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo, ik heb gisteren een nieuwe simkaart in de KPN winkel gehaald, nadat ik mijn oude simkaart kwijt ben geraakt. Nu, een dag later, heb ik nog steeds geen bereik. Hoe kan het dat het zo lang duurt voordat mijn nieuwe sim kaart actief is en kan er wat aan gedaan worden om dit te versnellen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 december 2018, 18:53

Goedenavond Simon,

Zoals het nu lijkt, in het systeem, zou de simkaart geactiveerd moeten zijn. Klopt dit? De wijziging is namelijk gereed en het simkaartnummer dat jij hebt gegeven staat nu ook als actief bij jouw gegevens. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik graag alsnog!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Simon,

Zoals het nu lijkt, in het systeem, zou de simkaart geactiveerd moeten zijn. Klopt dit? De wijziging is namelijk gereed en het simkaartnummer dat jij hebt gegeven staat nu ook als actief bij jouw gegevens. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik graag alsnog!
Hallo Susan, dank voor je reactie. Ik heb de gegevens toegevoegd. Ik zag niet waar ik simkaartnummer en 06 nummer in kan voeren, dus dat heb ik nu bij persoonlijke opmerkingen geplaatst.

alvast dank voor je hulp
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Simon, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend dat je nu niet bereikbaar bent, dat is uiteraard niet de bedoeling! De simkaart is al wel geactiveerd, in de winkel al? Want hij zou het dan gewoon moeten doen! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en zo kan je ik sneller verder helpen! Ik ga dan controleren of ik iets in het systeem kan vinden dat deze activatie misschien in de weg staat.

Reageer