Nieuwe simonly simkaart werkt niet op iphone 4

  • 24 februari 2014
  • 2 reacties
  • 2391 keer bekeken

Ik heb afgelopen maandag mijn abbonement omgezet naar een simonly abbonement, en wilde hiervoor mijn iPhone 4 gebruiken. de mederwerker van de klantenservice die mijn abbonement had verlengd had een nieuwe simkaart opgestuurd. Ik heb die nieuwe simkaart in mijn Iphone 4 gedaan ( 4 maanden oude iPhone) maar sindsdien werkt hij niet meer.
Door de nieuwe simkaart kan ik mijn iPhone niet meer gebruiken en moet ik gebruik maken van oude Nokia. Ik vind het jammer dat door de nieuwe simkaart mijn telefoon het niet meer doet. Wat kan ik hieraan doen om dit op te lossen?

Hoor graag van jullie.

Groeten Steven de Wit


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Lukt het om de kaart te activeren via: http://www.kpn.com/simkaartactiveren

Reputatie 5
Badge +6
Mocht het onverhoopt toch niet lukken om de simkaart te activeren, dan kun je mij een privébericht
sturen met daarin het simkaartnummer en je mobiele nummer zodat ik dit voor je kan uitzoeken. 

Reageer