Beantwoord

Nog steeds geen €7,50 extra beltegoed


Hallo,

Ik heb 2 maal (begin feb.'14 + eind feb."14) een prepaid simkaart (geen toestellen!) gekocht, geactiveerd en aangemeld. Maar geen €7,50 ontvangen.

Wel op beide toestel/simkaart-combi een SMS met de volgende tekst: "U hebt onlangs een nieuw toestel gekocht. Het gratis beltegoed van 6 euro dat u gekozen hebt, is nu bijgeschreven."

Via *107# komt de melding "geen 7,50 euro extra beltegoed".

Ik zou graag 2 maal de beloofde €7,50 beltegoed ontvangen en uitleg krijgen over deze situatie.

icon

Beste antwoord door Afra 4 maart 2014, 10:50

Beste Tineke,

ik wil dit graag voor je uitzoeken.

Kun je mij beide mobiele nummers in een privébericht toesturen?

Dan zal ik na ontvangst hiervan, kijken wat ik hierin voor je betekenen kan.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

3 reacties

Beste Afra,

Hartelijk dank voor je hulp.

Het is gelukt voor beide telefoonnummers.

Dank!

Groet, Tineke

Beste Afra,

Ik heb de nummers via een prive bericht naar je verstuurd.

Groet, Tineke

Reputatie 5
Badge +2
Beste Tineke,

ik wil dit graag voor je uitzoeken.

Kun je mij beide mobiele nummers in een privébericht toesturen?

Dan zal ik na ontvangst hiervan, kijken wat ik hierin voor je betekenen kan.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer