Beantwoord

nog steeds geen code spotify premium

• 11 december 2015
  • 2 reacties
  • 258 keer bekeken

Goedemorgen,

Ben op dit forum nu al een week bezig om mijn spotify premium account weer te krijgen nadat me facebook account gehackt was waardoor me spotify account het ook niet meer deed omdat ik van beide een nieuwe moest aanmaken! Belachelijk dat ik nu nog steeds geen code heb, en ik nu 10 euro voor niets betaal bij mijn sim only. De oplossingen die ik heb gehad zijn

Spotify 72 uur uitzetten, gedaan geen code ontvangen!
Prive berichten over en weer en op de laatste niet eens een antwoord.
Moest via een pagina een nieuwe code aanvragen en die zegt dan na het invullen van mijn gegevens deze gegevens zijn onbekend.
Naar de kpn winkel geweest en moest een sms bericht sturen met spotify aan, antwoord je maakt al gebruik van spotify ja mijn vorige account die het niet meer doet.

Ik wil dat er nu echt wat aangedaan gaat worden of ik ga een klacht indienen en eis mijn 10 euro terug want zit nu al bijna in totaal 3 weken zonder mijn spotify premium account terwijl ik het juist heel veel gebruik

Met vriendelijke groet,
Mandy Beijer
icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 december 2015, 13:31

Hoi Mandy,

Ik heb nog geen bericht van je gehad, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het opgelost is. Als er nog wel iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan gerust weten, hoor. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Mandy,

Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo lang moet duren! Ik zie dat je de 11e 's middags contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat je de 13e opnieuw Spotify hebt aangezet. Dat was minder dan 72 uur later, heb je daarna wel een code gekregen? Mocht dat niet het geval zijn, laat het me even weten. Ik zorg er dan voor dat je alsnog een nieuwe krijgt. 

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mandy,

Ik heb nog geen bericht van je gehad, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het opgelost is. Als er nog wel iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan gerust weten, hoor. 

Reageer