Nogsteeds niet de €7,50 gratis beltegoed.

• 27 december 2013
  • 9 reacties
  • 4030 keer bekeken

Hallo,

Op dit moment heb ik nogsteeds het tegoed niet en ik wacht al 3 dagen.

Ik hoop het beltegoed zo snel mogelijk te kunnen krijgen.

Bedankt,

-Teun.

9 reacties

Hallo, ik heb geen tegoed staan op mijn normale tegoed en op de extra bundel 7 euro 18.

Als ik bel naar een 0900 nummer kan ik dit tegoed niet gebruiken.

Help!

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Teun, 

ik heb je bericht ontvangen. Het extra tegoed wordt als aparte bundel bijgeschreven. Je kunt dit opvragen door *107# in te typen en daarna de OK-toets of beltoets in te drukken.

Zou u mijn nieuwe prive bericht willen checken?

Bedankt.

Hallo,

Ik heb u een privé bericht gestuurd.

Reputatie 5
Badge +6
Beste Germaine en Teun123, 

"Je extra beltegoed word binnen 2 werkdagen bijgeschreven, je ontvangt hiervoor een sms’je met de bevestiging)." Ik begrijp dat dit bij jullie niet is gebeurd. Ik ontvang graag van jullie in een privé-bericht het mobiele nummer en registratiegegevens en zal dit verder voor jullie uitzoeken. 

Zou iemand van KPN het 7,50 € beltegoed kunnen adden?

Mijn telefoon nr: 06********

Thx!

Note:
Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Bewerkte gegevens opgeslagen door KPN ter verdere verwerking.

Ik wacht al bijna meer dan een week voor mijn extra beltegoed. Mijn vriendin heeft haar extra beltegoed al wel gekregen met de zelfde telefoon maar dan met een andere provider. Mijn vriendin en ik hebben onze telefoon te gelijk gekocht en te gelijk de 7,50 opgevraagd. Ik wacht nog steeds op mijn 7,50. Ik hoop dat dit snel geregeld kan worden want, ik snap er helemaal niks meer van.

m.v.g Germaine

Super oneerlijk, een andere klant meteen geholpen en ik niet. Hi heeft een automatisch systeem die meteen de 7,50 tegoed erop zet. KPN niet. Ik hoop vandaag nog geholpen te kunnen worden.

Ik heb *107# gedaan maar hij zegt dat ik niet de 7,50 beltegoed heb.

Help!

Reageer