Beantwoord

Nokia 7+ patroon vergeten..

  • 19 May 2019
  • 4 reacties
  • 831 keer bekeken

Oh help help....

Op de een of andere manier werkt mn net ingevoerde patroon niet!!!. Wie kan me helpen want ontgrendelen werkt niet.
Ik heb al bij Android resetten gekeken (fout invoeren en dan zou je rechts onderin ergens op kunnen klikken) maar dat werkt niet meer. Artikel is 11 maanden oud.

Wie oh wie kan me helpen...
icon

Beste antwoord door Tycha 19 May 2019, 22:59

Bekijk origineel

4 reacties

Android patroon vergeten
Je kunt je Android-apparaat op verschillende manieren beveiligen. Maar wat nou als je bent vergeten welk patroon je hebt gebruikt voor de beveiliging? Dan is er gelukkig de optie om een nieuw beveiligingspatroon in te stellen op jouw toestel. Zorg er ten eerste voor dat je toestel in de buurt van een WiFi-netwerk is en dat deze minimaal 50 procent batterij heeft. Voer binnen een minuut meerdere keren het verkeerde patroon in. Vervolgens krijg je een melding in beeld waarin staat dat je 30 seconden moet wachten voordat je een nieuw patroon kunt invullen. Klik rechts onderin het scherm op ‘patroon vergeten’ en ontgrendel het toestel met je Google account. Vervolgens kun je kiezen voor een nieuwe vergrendel optie: een pincode, patroon, wachtwoord of vingerafdrukscanner.

Bovenstaand werkt dus niet..
Reputatie 7
Badge +11
@Ell72

Hoop voor je dat hier een bruikbare tip bij zit
zie https://www.google.com/amp/s/www.androidplanet.nl/tips/patroon-vergeten/amp/
Helaas krijg ik rechtsonder geen melding, schijnt ook een oud artikel te zijn, Maar bedankt voor je antwoord!!
Reputatie 7
Badge +11
Ik doelde op de tweede tip,onder dat bericht,deze:

Ook is het mogelijk om via Android Apparaatbeheer een nieuwe vergrendelingsmethode voor het toestel te activeren. Je logt dan in met je Google-account en kiest vervolgens ‘vergrendel‘ en vult een wachtwoord in. Daarna kun je met het betreffende wachtwoord inloggen bij het Android-toestel en een nieuwe vergrendelingsmethode instellen via Instellingen > Beveiliging.

Reageer