Beantwoord

NS Direct Ams-Rot slechte verbinding

  • 5 December 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Het is toch van de zotte dat er elke keer de verbinding wegvalt in de tunnels en KPN zeggen dat alles is gedekt (misschien is alles wel gedekt, maar wordt er niet naar een oplossing gezocht voor dit traject). Het is toch niet klantvriendelijk om geen bereik in de tunnels te hebben indien er iets in de tunnels gebeuren. Niemand kan bereikt worden. Ik voel mij dan niet heel veilig! 

De tunnels zijn natuurlijk gemaakt van beton die een hoop signaal tegenhoudt. Maar dit probleem speelt al jaren! Tegenwoordig heeft de ict de versterkers waarom verbetert, waarom  daarwordt niet gebruik van gemaakt. Om het voor de reizigers aangenaam te maken en veilig te voelen kan dit toch wel gegenereerd worden. 

Ik weet dat het door verschillende groepen goedgekeurt moet worden. Ik ben al een tijdje klant bij KPN en wij hebben ook alles in 1 - maar waar gaat dit geld dan naartoe naar venieuwingen of verbeteringen? 

Ik merk op dat veel mensen hier ook al over hebben geklaagd maar nog steeds is er geen oplossing gevonden en gekomen, voor het wegvallen van de connectie! Jammer dit ! Hoe kan er wel internet aanwezig zijn in de Schipholtunnel en de tunnel van Delft? Kan die constructie niet voor de tunnels waar de IC direct doorheen moet gebruikt worden?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 December 2019, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Griffire, welkom terug! Ik kan me zeker voorstellen dat dit heel vervelend is en geef dit graag nog eens intern door. Om welke tunnel gaat het expliciet in jouw geval? We kijken per mast naar hoe het bereik daar is en het gaat om een vrij groot gebied natuurlijk ;-). Ik zie zo snel bij Rotterdam zelf een grote tunnel en in de buurt van Zoeterwoude. Ik stuur je een privébericht met de informatie die ik nodig heb. Wil je daarnaast ook jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je privébericht! Ik heb de betreffende gegevens doorgezet naar de technische dienst en ik ga er vanuit dat zij binnen zo'n tien werkdagen contact met je opnemen. Mocht ik daarna nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.Â