Beantwoord

Nummer behouden in Canada

  • 4 March 2019
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik woon inmiddels in Canada maar kom nog een aantal keer per jaar naar Nederland. Ik heb op dit moment een Sim only abonnement welke binnenkort af loopt. Nu wil ik graag mijn nummer behouden zodat ik mijn Nederlandse contacten via mijn Nederlandse nummer kan bereiken. Is het mogelijk om alleen mijn SIM kaart te behouden en hier beltegoed op te zetten zodat mijn nummer behouden blijft? Zonder dat ik hier een abonnement voor hoef af te sluiten?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 March 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Waarom laat je het huidige abonnement niet gewoon doorlopen? De mijne, ook sim-only, loopt al 8 jaar is is dus al 7 jaar verlengbaar....
Een abonnement stopt pas als jij het opzegt. Je kan jaaaren hetzelfde abonnement houden. Ook na de verplichte minimale afnameperiode van 1 of 2 jaar.

Prepaid is buiten Europa nogal lastig en prijzig. Bij niet gebruik vervalt het al na een half jaar. Een abonnement is gewoon zorgeloos.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Marijke, welkom op het forum. Peter legt het al goed uit. Prepaid is mogelijk, denk er wel om dat je het regelmatig gebruikt. Minimaal 1 keer in de 6 maanden. De afweging van abonnement/prepaid kan ik niet voor je maken. Bellen vanuit je bundel in Canada/VS kan alleen als je ons meest uitgebreide sim-only abonnement afneemt van € 65,-, je zou dan even moeten kijken of dit voor je voordelig is afhankelijk van hoeveel je zult bellen. Daar krijg je ook nog eens 100 Gb aan internet bij.

Een eventuele overzetting naar prepaid kan nadat je contract is afgelopen.