Beantwoord

Nummer doorschakelen lukt niet

Hallo , ik krijg mijn telefoon nog steeds niet door geschakeld ??

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 28 december 2018, 17:15

Je oude nummer is van je werkgever neem ik aan? Je geeft aan dat te willen houden, dan kan dat alleen met een contractovername door jou. Maar door het conflict neem ik aan dat je werkgever dat dus niet wil.

Ik denk ook dat ie niet blij is als je ZIJN nummer doorschakeld naar je nieuwe privénummer.

Dan is het niet anders dan dat het nummer bij je werkgever blijft. Je zult dan zelf eieren voor je geld moeten nemen en privé met het nieuwe nummer verder. Het is écht niet anders dan.

Alleen als je zélf het contract hebt van je oude nummer kun had je dat dus kunnen houden. (=nummerbehoud naar nieuw contract indien oude op je eigen naam staat)

Ik vrees dat wat jij precies wilt nou dus niet kan.

Als je dus met je nieuwe sim belt zien de ontvangers ook je nieuwe nummer.

Bekijk origineel

8 reacties

heb extra een 2de nummer genomen om dit te kunnen doen , wat nu ? heb een iPhone x
Reputatie 7
Als je v.a. het tweede nummer doorschakeld dan is ook dat nummer doorgeschakeld en niet het eerste.

Je schakelt nml niet het toestel door maar het nummer. Dat wordt dan in de centrale al doorgeschakeld.
Het is niet zo dat als iemand op nr. A belt deze dan VIA nummer B wordt doorgeschakeld.

Dus als je een toestel hebt met 2 simkaarten wel opletten dat je uitgaand met het bedoelde nummer de doorschakelcode verzendt.
? ik heb een nummer dat al 10 jaar oud is. Wil deze nu door schakelen naar mijn nieuwe nummer.
neem aan dat ik dan mijn oude nummer in mijn telefoon heb , deze door schakel naar nieuwe en dan sim kaart wissel. ??
Reputatie 7
Ja, dat zou het wel moeten zijn. (als je jezelf op je oude nummer op kosten wilt jagen ivm met doorgeschakelde gesprekskosten).
Iedereen die dan op je oude nummer BELT wordt dan doorgeschakeld naar je nieuwe nummer. SMS jes worden NIET doorgeschakeld; men zal écht naar je NIEUWE nummer moeten SMS-en.

Waarom niet gewoon je nummer gehouden? Heb de mijne al 12 jaar met verschillende abonnementen. Ook bij overstappen kun je je nummer houden.

Ik zou in jouw geval wel je oude nummer uitfaseren door iedereen (uiteindelijk) je nieuwe nummer te geven en dan je oude opzeggen (kostenbesparend).
Als je na het doorschakelen je nieuwe sim erin hebt bel je vanzelf al met je nieuwe nummer (zichtbaar bij ontvanger).

Bij je forumnaam moet ik hieraan denken:
Windforce 11 - Nadieh
https://www.youtube.com/watch?v=Ft7iIriMBiU
precies dat wil ik nu niet heb namelijk een arbeids conflict. wil gewoon mijn oude nummer naar mijn privé nummer
Reputatie 7
Je oude nummer is van je werkgever neem ik aan? Je geeft aan dat te willen houden, dan kan dat alleen met een contractovername door jou. Maar door het conflict neem ik aan dat je werkgever dat dus niet wil.

Ik denk ook dat ie niet blij is als je ZIJN nummer doorschakeld naar je nieuwe privénummer.

Dan is het niet anders dan dat het nummer bij je werkgever blijft. Je zult dan zelf eieren voor je geld moeten nemen en privé met het nieuwe nummer verder. Het is écht niet anders dan.

Alleen als je zélf het contract hebt van je oude nummer kun had je dat dus kunnen houden. (=nummerbehoud naar nieuw contract indien oude op je eigen naam staat)

Ik vrees dat wat jij precies wilt nou dus niet kan.

Als je dus met je nieuwe sim belt zien de ontvangers ook je nieuwe nummer.
Reputatie 7
Badge +14
Hoi Victor. Ik kan je alleen helpen bij een technisch probleem. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er misgaat. Ben je ondertussen al wat verder?
Reputatie 7
Badge +14
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat het probleem is opgelost of dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog een vraag hebben, stel die gerust!

Reageer