Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door PeterG
Je oude nummer is van je werkgever neem ik aan? Je geeft aan dat te willen houden, dan kan dat alleen met een contractovername door jou. Maar door het conflict neem ik aan dat je werkgever dat dus niet wil.
Ik denk ook dat ie niet blij is als je ZIJN nummer doorschakeld naar je nieuwe privénummer.
Dan is het niet anders dan dat het nummer bij je werkgever blijft. Je zult dan zelf eieren voor je geld moeten nemen en privé met het nieuwe nummer verder. Het is écht niet anders dan.
Alleen als je zélf het contract hebt van je oude nummer kun had je dat dus kunnen houden. (=nummerbehoud naar nieuw contract indien oude op je eigen naam staat)
Ik vrees dat wat jij precies wilt nou dus niet kan.
Als je dus met je nieuwe sim belt zien de ontvangers ook je nieuwe nummer.
Bekijk origineel
Ik denk ook dat ie niet blij is als je ZIJN nummer doorschakeld naar je nieuwe privénummer.
Dan is het niet anders dan dat het nummer bij je werkgever blijft. Je zult dan zelf eieren voor je geld moeten nemen en privé met het nieuwe nummer verder. Het is écht niet anders dan.
Alleen als je zélf het contract hebt van je oude nummer kun had je dat dus kunnen houden. (=nummerbehoud naar nieuw contract indien oude op je eigen naam staat)
Ik vrees dat wat jij precies wilt nou dus niet kan.
Als je dus met je nieuwe sim belt zien de ontvangers ook je nieuwe nummer.