Beantwoord

Nummer niet meer zichtbaar in Mijn KPN

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

sinds mijn dochter een kidssim abonnement heeft kan ik met mijn nummer geen mb’s meer delen of mijn eigen gebruikte mb’s bekijken. deze functionaliteiten zitten nu allemaal onder het nummer van mijn dochter. dat kan niet de bedoeling zijn. hoe kan ik weer omzetten naar mijn nummer? ik kan op haar mobiel niet uitloggen (ook met haar vingerafdruk) in de ‘MijnKPN’ app

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 January 2020, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Simone, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad gek. Kom je op je eigen telefoon met je eigen nummer helemaal niet meer in de Mijn KPN app? Zou je anders het nummer opnieuw willen koppelen in de app? Wat zie je precies als je de app start?

Ik hoor graag van je.

Ik heb precies hetzelfde, is het bij jou opgelost. Weet je wat zo fijn is, de telefonische bereikbaarheid van KPN. Die is een telefoonbedrijf onwaardig

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Noteer ook even om welke 06-nummers het gaat. 
 

Het gaat om nummer 06 12574661 en 06 1527 6973. Dat laatste was het hoofdnummer. Ik heb contact gehad met een helpdesk, die vertelden mij dat 06 1527 6973 verwijderd moest worden op.mijn KPN op het 06 1257 4661 toestel. En dat laatste nr moest worden toegevoegd, dit heb ik.gedaan en nu is 6973 verdwenen. Dus snap ik er helemaal niets meer van. Jij hopelijk wel, toch?

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie dat de nummers goed aan elkaar zijn gekoppeld. Zie je het nummer helemaal niet in Mijn KPN om abonnement aan te passen etc? Of zie je het nummer wel maar zonder Mb's te kunnen delen?