Vraag

Nummer ontkoppelen uit MijnKPN

• 3 september 2017
  • 4 reacties
  • 2789 keer bekeken

Ik heb drie mobiele nummers in mijn kpn staan.
Nu is één nummer vervallen maar deze blijft zichtbaar in mijn kpn.
Het lukt me niet om deze te ontkoppelen.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @Trudo7, welkom! Goede vraag. Ik heb zo'n vermoeden dat je het op de volgende manier al hebt geprobeerd maar ik vraag het voor de zekerheid. Als je inlogt in MijnKPN zie je de verschillende abonnementen/nummers staan (zie afbeelding). En dan klik je op "Product ontkoppelen". Daarna kan je bij het bijbehorende nummer op het kruisje klikken. Heb je dat al geprobeerd? En als dat niet heeft gewerkt, wat zie je dan? Of gebeurt er gewoonweg niets? Wellicht kan je het dan ook nog via een andere browser proberen.

Ik hoor het graag!
Dit heb ik inderdaad gedaan maar er kwamen helemaal geen kruisjes te staan!
Reputatie 7
Badge +24
Aha, op die manier. Die 06-nummers hangen allemaal onder 1 klantnummer. Vandaar dat ze geen individuele kruisjes hebben. Ik heb al even gekeken op dat nummer en die is nu bijna 2 weken geleden opgezegd. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ie vanzelf verdwijnt maar ik ga dit voor je navragen. Zodra ik reactie heb laat ik het weten!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi, Trudo, als het goed is verdwijnt het nummer vanzelf uit MijnKPN zodra het nummer volledig uit onze systemen is verwijderd. Het kan geen kwaad dat ie daar blijft staan maar het gaat dus vanzelf. Wat je nog kan proberen is om het gehele abonnement te ontkoppelen (die kruis bij "mobiel") en daarna weer opnieuw te koppelen. Ik weet niet 100% zeker dat ie dan wegblijft maar dat zou je nog kunnen proberen in de tussentijd.

Reageer