Vraag

Nummerbehoud uitstellen

• 5 juli 2016
  • 1 reactie
  • 133 keer bekeken

Goedemiddag,

Enige tijd geleden heb ik ervoor gekozen om over te stappen naar KPN. In mei heb ik per e-mail een bevestiging ontvangen dat mijn mobiele nummer op 07-07-2016 wordt overgezet. Echter zie ik nu dat de einddatum van mijn contract bij mijn huidige provider 07-09-2016 is. Ik heb al contact opgenomen met mijn huidige provider; zij geven aan zelf niets te kunnen aanpassen. Als mijn nummer eerder dan de einddatum wordt overgenomen, worden automatisch de resterende abonnementskosten bij mij in rekening gebracht.
Het liefst zou ik geen dubbele abonnementskosten hebben uiteraard, maar het belangrijkste is dat ik mijn nummer kan blijven behouden. Wat dien ik nu te doen? Is het wellicht mogelijk om
het verzoek nog aan te passen naar een later moment, 07-09-2016?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Mentos, welkom op het forum! Leuk dat je overstapt naar KPN :)

Laat ik vooropstellen dat het behouden van je nummer sowieso geen probleem is. Als de portering toch morgen gebeurt dan betekent dit alleen dat dan je KPN abonnement ingaat en je via ons met je nummer kunt bellen. Wel heb je dan inderdaad dat je oude provider de resterende maanden van je contract ineens in rekening brengt.

Het wijzigen van de porteerdatum kan. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Je krijgt een priv├ębericht van me. Reageer daarop, dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer