Beantwoord

Nummerblokkering opheffen

• 3 juli 2018
  • 1 reactie
  • 315 keer bekeken

goeden dag
wij zouden graag nummer blokkering op heffen maar dat lukt niet ons nummer 0571*** gaat naar mobiel nummer op ons nieuwe adres ***** twello op 19-06 alles geïnstalleerd met de melding dit gaat een paardagen duren voor het wordt overgezet 3/7 nog niet,van alles gebeld en niemand kan dit op lossen ons oude adres was *** a twello.bij opdracht levering staat . (omschrijving telefoon nummer nog niet actief dit staat uit bij poc cm oplostermijn 5 dagen ) order nummer *** als klein bedrijf lopen wij elk dag tegen problemen aan .wie kan os helpen ??????
woonhal twello
met groeten klappe

Admin: Bericht afgesplitst van Opheffen doorschakeling mobiel naar vast en privégegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Joran 3 juli 2018, 21:56

Welkom op het forum Klappe. Klopt het dat dit een zakelijk abonnement is? Dan adviseer ik je de vraag te stellen op ons zakelijke forum. Wij kunnen (op dit forum) helaas geen gegevens inzien van zakelijke abonnementen. Ik hoop dat je er via die route snel uitkomt, erg vervelend probleem!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Klappe. Klopt het dat dit een zakelijk abonnement is? Dan adviseer ik je de vraag te stellen op ons zakelijke forum. Wij kunnen (op dit forum) helaas geen gegevens inzien van zakelijke abonnementen. Ik hoop dat je er via die route snel uitkomt, erg vervelend probleem!

Reageer