Beantwoord

Nummerportering tijdens bezoek buitenland

• 4 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 262 keer bekeken

Ik heb nog geen bevestiging maar de kans is groot dat nummerportering plaatsvindt als ik onderweg ben naar het buitenland. Wat kan ik het beste doen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 oktober 2015, 19:11

; je kunt je abonnement gewoon gebruiken in het buitenland. Vergeet hierbij niet je simkaart mee te nemen 😉. Heb je onze buitenlandbundels gezien? Hiermee is het gebruik in het buitenland goedkoper. Heb je zo voldoende informatie? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Welkom op het forum en volgens mij mag ik je ook verwelkomen als klant; leuk! Gaat het om een prepaid aansluiting of een abonnement waarvoor nummerbehoud is aangevraagd? 

Met groet, 

Cindy

Het gaat om een abonnement.
Reputatie 7
Badge +24
; je kunt je abonnement gewoon gebruiken in het buitenland. Vergeet hierbij niet je simkaart mee te nemen 😉. Heb je onze buitenlandbundels gezien? Hiermee is het gebruik in het buitenland goedkoper. Heb je zo voldoende informatie? 

Oké. Dus activeren van mijn oude nummer overgezet naar KPN in het buitenland kan gewoon. Wel handig. Wellicht ga ik m'n nummer wel activeren in het buitenland maar lokaal een simkaart aanschaffen zodat ik in het buitenland tegen lokale kosten kan internetten en bellen. Ik zal de buitenland bundels opzoeken. Dank voor het antwoord!

Reageer