Vraag

Nummerweergave is anders dan het nummer waarmee ik bel

  • 3 September 2019
  • 12 reacties
  • 185 keer bekeken

Hoi,

Mijn nummerweergave van mijn gsm is een ander nummer dan mijn telefoonnummer. Kunt u dit voor mij aanpassen.

Groeten,
Hendriette

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

12 reacties

Reputatie 7
Mijn nummerweergave van mijn gsm is een ander nummer dan mijn telefoonnummer. Kunt u dit voor mij aanpassen.
Dus als jij belt met jouw gsm dan ziet de ontvanger een ander nummer dan jouw 06 nummer, begrijp ik dat goed?
Dat is dan wel heel apart.
ja dat klopt, het is inderdaad raar.
Reputatie 7
Misschien een rare vraag, maar ziet die persoon dan niet "gewoon" de internationale notatie van jouw nummer. (0612345678 -> +31612345678).
Het kan ook nog zijn dat jouw telefoonnummer in zijn/haar contactenlijst staat met als naam een ander nummer waarbij de naam van de contact weergegeven wordt.
nee, mijn man weet mijn nummer uit zijn hoofd.
Reputatie 7
Heeft jouw man dat nummer wat hij te zien krijgt al eens teruggebeld?
Staat dat nummer dan ook in de "call-log"?
nee. en ik weet niet wat een call-log is.
Reputatie 7
nee. en ik weet niet wat een call-log is.
Bel historie.
hoe bel ik historie
Reputatie 7
Oproepgeschiedenis.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Hendriette Dat is een gek probleem en ik kijk graag even met je mee. Ik heb een aantal gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
ik heb mijn gegevens ingevuld
Reputatie 7
Badge +20
Dank, @Hendriette Je bent net klant bij ons geworden, zie ik en qua aansluiting is alles in orde. Ik ben naar twee dingen nieuwsgierig: welk nummer krijgt de ontvanger te zien in plaats van je eigen nummer en wat voor een simkaart zit er nu in je toestel (wat voor logo staat er op en wat is het nummer dat er op staat?) Wil je dit nog noteren in je KPN Forum profiel

Reageer