Nummerweergave voor uitgaande oproepen werkt niet

  • 12 July 2021
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Goedemiddag,

Nummerweergave voor uitgaande oproepen werkt niet. Wanneer ik iemand bel komt er privé nummer in beeld te staan. Op mijn telefoon staat beller-id gewoon aan. Het zou dus moeten werken. Kunt u mij helpen?

Mag

Nachika


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hallo @Nachika, welkom hier op het forum. Dat klinkt inderdaad alsof jouw nummer zichtbaar moet zijn aan de ontvangende kant van het gesprek. Heb je jouw toestel ook al eens opnieuw opgestart na het wijzigen van die instelling, voor de zekerheid? Als dat geen verschil maakt, zou je jouw forumprofiel dan volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik meekijken.

Dat heb ik gedaan.

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @Nachika. Ik ben daarmee voor je gaan kijken en zo te zien staat de uitgaande nummerweergave ook ingeschakeld op het netwerk. Ervaar je dit bij 1 specifieke ontvanger, of is het bij iedereen die je belt? Als het bij en specifiek persoon is kan het ook zijn dat de inkomende nummerweergave voor hen uitstaat, dat het niet bij jou is. Als het bij iedereen is kijken we natuurlijk samen verder.

Het geldt voor iedereen die ik bel.

Reputatie 7

Duidelijk, dan speelt het aan deze kant. Zou je voor de zekerheid een screenshot kunnen plaatsen van het scherm waar de instelling aanstaat? En kan je aangeven welk toestel (merk en model) je hebt? 

SM-A515F

Reputatie 7

Dank je @Nachika, ik heb daarmee een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij zullen ook meekijken waarom het nummer niet wordt meegestuurd en zodra er meer duidelijk is zullen ze ook contact met jou opnemen. Ik zal de melding ook volgen.

Reputatie 7

Hoi @Nachika, ik zie dat de technische dienst geprobeerd heeft jou te spreken, maar dat is nog niet gelukt. Niet op een geschikt moment in ieder geval. Ik begrijp dat daarbij ook een sms naar je is gestuurd met contactgegevens, zodat jij hen kunt bereiken om dit te bekijken. Heb je dat al kunnen doen?