Vraag

Onbekende SMS dienst via Payinfo

• 1 september 2016
  • 2 reacties
  • 333 keer bekeken

Hallo,
op mijn laatste rekening zag ik opeens een abbonement van PayInfo sms dienst á €5 per week bij mijn dochters telefoonnummer staan. Zij heeft geen idee wat het is en heeft ook nergens iets afgesloten.
Ik heb via PayInfo de sms dienst inmiddels geblokkeert (wat het ook moge zijn....)
Is er een mogelijkheid om de kosten terug te vorderen?

mvrgr,

Victor Maat

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Victor, welkom op het forum! Daar heb je vast even raar van opgekeken kan ik me zo voorstellen! Goed dat je dit direct hebt geblokkeerd, zo voorkom je verdere kosten. Wat PayInfo precies is, dat kun je op deze pagina lezen. Hopelijk gaat daarmee ook een belletje rinkelen bij je dochters waar het mogelijk vandaan kan komen en herkennen ze het een volgende keer.

We zien het vaker voorbij komen dat dit gebeurd en merken ook vaak dat het onbewust is gedaan. Hiervoor hebben we een coulancemogelijkheid, van eenmalig maximaal 2 maanden. Uit je bericht maak ik op dat dit de eerste keer is dat je PayInfo voorbij ziet komen op je factuur, klopt dat? Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Victor, ik heb geen bericht van je ontvangen, klopt dat? Als je je gegevens nog stuurt, dan help ik je verder!

Reageer