Beantwoord

onbetrouwbaar netwerk

• 9 maart 2018
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb sinds afgelopen week heel onbetrouwbaar netwerk (zowel 4g als mobiel), waardoor ik niet goed gebruik kan maken van het internet en nauwelijks kan bellen of gebeld kan worden. Ik heb mijn simkaart al vervangen en beide simkaarten (oud&nieuw) geprobeerd in een andere telefoon. Helaas treedt elke keer weer hetzelfde probleem op. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 maart 2018, 14:19

Hallo @pimgub, welkom! Ik zie dat je sinds de 9e een nieuwe simkaart hebt. Levert dat geen verbetering op? Waar ik nu tegenaan loop, is dat problemen kunnen ontstaan door: 1. simkaart, 2. toestel, 3. netwerk/locatie. Jij geeft aan dat simkaarten en toestellen al gewisseld zijn én dat het op meerdere locaties gebeurd. Dan zouden dus heel veel mensen er last van moeten hebben en dat lijkt vooralsnog niet het geval.

Daarom ben ik in ieder geval benieuwd naar welke locaties je dit ervaart. Wil je reageren op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Het kan helpen om even aan te geven welke telefoon je gebruikt maar ook of je hier landelijk last van hebt of wellicht alleen in je eigen regio. KPN kan dan gerichter helpen maar wellicht de lezers ook.

Hopelijk kun je ons voorzien van een update?
Het kan helpen om even aan te geven welke telefoon je gebruikt maar ook of je hier landelijk last van hebt of wellicht alleen in je eigen regio. KPN kan dan gerichter helpen maar wellicht de lezers ook.

Hopelijk kun je ons voorzien van een update?

Dankjewel voor jouw reactie. Ik heb het geprobeerd met een General Mobile (gm6) en iPhone 5s. Het komt vooral voor in de regio Sittard en Maastricht. En niet met regelmatigheid op speciale plekken.
Reputatie 5
Badge +6
Je kunt hier wachten tot een medewerker reageert, maar dit kan tot 48 uur duren kf door het weekend nog langer.

Mijn advies is om dit ook voor te leggen bij de helpdesk onder nummer 0800-0105 en er eventueel een dekkjngsklacht van te maken. Je hebt het immers sinds afgelopen week. Staat er geen storing vermeld in de KPN app? Ik zie op dit moment niets, maar woon dan ook niet in die regio.

Succes!
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @pimgub, welkom! Ik zie dat je sinds de 9e een nieuwe simkaart hebt. Levert dat geen verbetering op? Waar ik nu tegenaan loop, is dat problemen kunnen ontstaan door: 1. simkaart, 2. toestel, 3. netwerk/locatie. Jij geeft aan dat simkaarten en toestellen al gewisseld zijn én dat het op meerdere locaties gebeurd. Dan zouden dus heel veel mensen er last van moeten hebben en dat lijkt vooralsnog niet het geval.

Daarom ben ik in ieder geval benieuwd naar welke locaties je dit ervaart. Wil je reageren op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer