Beantwoord

Onderzoek naar de effecten van 5G

  • 19 September 2019
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Ook ik vind geen e-mail adres en vraag me af of KPN de nadelen van 5G (o.a. voor onze gezondheid) al grondig heeft onderzocht.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 September 2019, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Schneiders48, welkom! Ik kopieer even het bericht van mijn collega Joran elders op het forum. Dat bevat een volledig antwoord:

KPN (en andere providers) doen zelf geen onderzoek naar de effecten van 5G of andere technieken op gezondheid. Dat is een taak van de overheid en richtlijnen die zijn opgesteld door de EU. Alle masten voldoen ruimschoots aan blootstellingslimieten voor elektromagnetische straling.

De blootstellingslimieten houden rekening met een zekere marge van onzekerheid waardoor de limieten lager liggen dan waarschijnlijk nodig. De masten van providers komen nooit boven de blootstellingslimiet uit. Het Agentschap Telecom controleert dit.

De rijksoverheid biedt een hoop informatie over elektromagnetische velden (al dan niet via 5G) en de gezondheid. Je kunt de volgende bronnen eens bekijken:
Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.