ongevraagde sms 4070 die veel geld kost

• 22 december 2015
  • 3 reacties
  • 354 keer bekeken

Sesert oktober heb ik een mobiel abonnement van kpn. Vorige week kreeg ik de rekening over november en ik moest bijna € 80,- betalen 3x zoveel als normaal. De extra kosten hadden alleen maar betrekking op ongevraagde sms van 4070. Over december verwacht ik dezelfde hoge afrekening. Mijn voordeel om te kiezen voor KPN compleet is nu al in rook opgegaan. Bij mijn vorige provider hier nooit problemen mee gehad. Heedft kpn geen blokkade voor dit soort praktijken? Waarom wordt een klant niet gewaarschuwd, zodat hij hier op tijd iets aan kan doen en niet achteraf met deze nare ervaringen geconfronteerd wordt. Wordt kpn hier financiëel ook beter van. Blijft dit zo doorgaan, dan heb ik zeer, zeer veel spijt van mijn overstap en ga op zoek naar een andere provider, zeg mijn tweede mobile abonnementenook op kleed  mijn "" complete kpn pakket" uit. Want ik wil deze oplichting niet alleen dragen

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je je al afgemeld via PayInfo.nl ?
Heb je deze diensten al geblokkeerd via PayInfo.nl ?

Dreigen om over te stappen helpt niets. Bij (bijna) elke provider heb je hier net zo veel kans op.

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Beste KPN,

Waarom worden deze diensten nog steeds niet standaard geblokkeerd. Er is letterlijk niemand(!) die deze diensten wil.

Robin
Bedankt Robin,

Ik kan nu de eerste stap zetten.Je begrijpt, dat ik deze oplossing op tijd van kpn had gehoord. 

Reageer