Beantwoord

ongewenst gebeld door privenummer

• 27 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 5272 keer bekeken

Ik word al weken dagelijks gebeld door een privenummer.
Begint al om 06.29 uur tot in de avond en zelfs op zaterdag.
Als ik opneem hoor ik niets, en als ik niet opneem gaat de beltoon maar 3x over en stopt dan.
Hoe kom ik hier vanaf?
icon

Beste antwoord door Vikash 29 augustus 2018, 13:23

Goedemiddag @Umberto55. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat je dagelijks wordt lastig gevallen door een privénummer. Gaat dit om de vaste telefoon of een mobiele telefoon? Het is mogelijk om onbekende nummers te blokkeren op een mobiel toestel. Dit kan door een instelling op jouw toestel zelf.

Blokkeren onbekende nummer iPhone:
  • Open de ‘Instellingen’-app.
  • Druk op ‘Niet storen’.
  • Druk op ‘Sta oproepen toe van’.
  • Druk op ‘Alle contacten’.

Blokkeren onbekende nummer Android:
  • Open de ‘Telefoon’ app.
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes.
  • Druk op ‘Instellingen’.
  • Druk op ‘Nummers blokkeren’.
  • Schuif de slider naast ‘Onbekende bellers blokkeren’ naar rechts.

Bedrijven bellen meestal ook anoniem. Dit betekend dus dat je na deze aanpassing in het toestel niet meer gebeld kan door de meeste bedrijven. Het is helaas niet mogelijk om te achterhalen door wie je (geheim) gebeld wordt en hem/haar dan te blokkeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Umberto55. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat je dagelijks wordt lastig gevallen door een privénummer. Gaat dit om de vaste telefoon of een mobiele telefoon? Het is mogelijk om onbekende nummers te blokkeren op een mobiel toestel. Dit kan door een instelling op jouw toestel zelf.

Blokkeren onbekende nummer iPhone:
  • Open de ‘Instellingen’-app.
  • Druk op ‘Niet storen’.
  • Druk op ‘Sta oproepen toe van’.
  • Druk op ‘Alle contacten’.

Blokkeren onbekende nummer Android:
  • Open de ‘Telefoon’ app.
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes.
  • Druk op ‘Instellingen’.
  • Druk op ‘Nummers blokkeren’.
  • Schuif de slider naast ‘Onbekende bellers blokkeren’ naar rechts.

Bedrijven bellen meestal ook anoniem. Dit betekend dus dat je na deze aanpassing in het toestel niet meer gebeld kan door de meeste bedrijven. Het is helaas niet mogelijk om te achterhalen door wie je (geheim) gebeld wordt en hem/haar dan te blokkeren.
Reputatie 7
Badge +18
@Umberto55 Is jouw vraag hiermee beantwoordt? Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan horen we dat graag van je!

Reageer