Beantwoord

Ongewenst sms-dienst: 2771

• 15 november 2016
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Er wordt al vanaf april 2016 een bedrag tussen de 40 en de 60 euro in rekening gebracht voor het gebruik van een sms-dienst 2771. Wij hebben ons hier niet voor aangemeld en zou graag willen weten hoe ik dit geld terug kan vorderen.
M.v.g. Gerda
icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 november 2016, 09:23

Hallo @familiedelfma, zojuist heb ik de vergoeding uit coulance ingevoerd. In je inbox vind je meer informatie hierover.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
KPN kan uit coulance enkele maanden terugstorten. Verder raad ik aan om jezelf via deze website af te melden van dergelijke diensten:
http://www.payinfo.nl/

Ik dacht dat het coulance termijn van KPN 2 maanden was.
Ik heb mij inderdaad afgemeld voor deze "diensten". Het zou prettig zijn als het geld terug wordt gestort. Weet je ook hoe ik dat kan aanvragen?
Reputatie 7
Badge +16
Er zal binnenkort een KPN moderator dit topic kijken, ze kunnen dit voor je regelen 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Dag Gerda, fijn dat je een topic hebt aangemaakt en welkom op het forum!

Goed dat je je afgemeld hebt, zoals Sjors aangeeft. We bieden een coulance van 2 maanden, daarbij kan ik je helpen. Aan de resterende maanden niet. Nu denk je misschien, waarom 2 maanden? Omdat we er vanuit gaan dat iedereen de maandelijkse factuur controleert. Nu is dit natuurlijk de ideale wereld en snappen we dat dat er een keer bij in kan schieten. Vandaar de coulance van 2 maanden. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je mijn privébericht? Dan help ik je hierbij verder.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @familiedelfma, zojuist heb ik de vergoeding uit coulance ingevoerd. In je inbox vind je meer informatie hierover.

Reageer