Beantwoord

Ongewenste overstap naar T-Mobile

  • 5 May 2021
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

T-Mobile heeft mij een overstap van KPN naar T-mobile in de maag gesplitst. Hebben meer mensen hier mee te maken gehad? Dan hoor ik dat graag.

Er  is mij gezegd dat mij een offerte toegestuurd zou worden, maar dezelfde avond, kreeg ik in plaats van een offerte, een mail dat mijn overstap aangevraagd was. ik heb nog aangegeven in de T-Mobile winkel in Zwolle, dat ik erover na zou denken. Ik was daar voor een probleem met de telefoon van mijn vrouw.

Schandalige manier van zaken doen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Joep1965 5 May 2021, 23:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Blijkbaar heeft de betreffende medewerker niet begrepen of willen begrijpen dat je er nog over na wilde denken. Je kunt gebruik maken van je recht om binnen 14 dagen de opdracht te annuleren. Mits die nog niet voorbij zijn uiteraard.

Reputatie 7
Badge +19

Vervelende zaak @Stratocaster2021, je hebt zoals Joep al aangeeft 14 dagen om de opdracht te annuleren. Daarmee zou dan de overstap stop worden gezet.