Beantwoord

ongewenste sms 4239

• 7 december 2015
  • 7 reacties
  • 823 keer bekeken

Beste KPN,

Donderdag 26 november 2015 heb ik ineens een paar SMS'jes gehad van het nummer 4239, waardoor ik nu €51,01 over mijn bundel heen ben. Ik heb mij gelijk afgemeld via de website payinfo, maar ben dus wel ongevraagd 51 euro kwijt. Is het mogelijk om dit bedrag terug te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Kees Bijl

icon

Beste antwoord door Joran 10 december 2015, 16:37

Het bedrag is bij deze gecrediteerd :)

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Kees, welkom op het forum!

Wat zonde van deze kosten zeg. Ik begrijp dat je je hier niet voor hebt aangemeld? Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Kun je reageren op het privébericht dat ik heb verstuurd?

Reputatie 7
Badge +28
Het bedrag is bij deze gecrediteerd :)

Beste Joran

Ook ik ben er op een gegeven moment ingetrapt om te denken iets te kunnen winnen.

Heb inmiddels ook een aantal smsjes ontvangen en heb net even op mijnkpn ingelogd en inderdaad het is al opgelopen tot € 39,00.

Ik heb ook al alles gedaan zoals aan gegeven op dit forum en wil ook graag indien mogelijk het bedrag gecrediteerd krijgen.

Ik hoop dat u mij daarmee kan helpen danwel welke stappen ik moet ondernemen.

Alvast bedankt,

Michel

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Michel,

Welkom! Balen dat je ook kosten hebt gehad hierdoor.. Begrijp ik goed dat je via www.payinfo.nl de dienst beëindigd hebt en eventueel eenmalige en/of abonnementsdiensten geblokkeerd hebt? Ik ga met betrekking tot de kosten zeker kijken wat ik voor je kan doen. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan kan ik voor je aan de slag. 

kees8 schreef op 7 dec '15 om 16:27u
Beste KPN,

Donderdag 26 november 2015 heb ik ineens een paar SMS'jes gehad van het nummer 4239, waardoor ik nu €51,01 over mijn bundel heen ben. Ik heb mij gelijk afgemeld via de website payinfo, maar ben dus wel ongevraagd 51 euro kwijt. Is het mogelijk om dit bedrag terug te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Kees Bijl

hallo.. ik heb mij net hier aangemeld omdat ik ook ineens een rekening kreeg van 50 euro waarbij ik ontzettend schrok, was ook via de sms dienst 4239. geen idee hoe ik hieraan kom maar krijg ook ongevraagd sms,en waar ik niets mee kan... en dus een hoge rekening van 50 waarvoor en moet ik die betalen want als ik het zo begrijp trekken ze deze automatisch van mijn telefoon rekening af helpppp

Reputatie 7
Badge +28
Welkom ,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je schrikt van zo'n hoge factuur! Als je je per ongeluk aanmeld voor deze smsdiensten, krijg je inderdaad een sms van hen. 9 van de 10 keer kan je dit stopzetten door 'STOP' naar het betreffende nummer te sturen. Hoe je je precies af kunt melden, staat ook in de sms die je van hen krijgt. 

Wat ik je in ieder geval adviseer is om naar www.payinfo.nl te gaan, daar kun je niet alleen 'inzien en opzeggen', maar ook 'blokkeren'. Als je de eenmalige en of abonnementsdiensten blokkeert, gebeurt je dit niet een tweede keer! 

De kosten die gemaakt zijn, krijgen wij door van dit bedrijf en zetten wij op jouw factuur. Als je reageert op mijn privébericht, dan ga ik kijken hoe ik je in de kosten tegemoet kan komen. Ook kan ik de blokkade voor je opvoeren, als je dat wenst. 

Reputatie 7
Badge +28
Heb je reeds op een andere manier contact gehad met ons? Als je nog hulp nodig hebt, reageer dan alsnog gerust op mijn privébericht. Bedankt alvast!

Reageer