ongewenste sms 4239

• 10 februari 2016
  • 4 reacties
  • 187 keer bekeken

Onlangs zag ik op mijn rekening KPN mobiel dat ik voor ruim €27,- aan extra kosten moet betalen voor ongevraagde sms berichten van nr. 4239. Ik ben hier erg van geschrokken en werd van de week weer lastiggevallen met sms'jes van dit nr. Ik zag dat ik deze maand alweer voor € 12,- buiten bundel kosten heb gemaakt aan smsjes.

Ik heb mij gisteren via payinfo afgemeld en hoop van harte dat het niet meer zal gebeuren!!! Is het mogelijk deze kosten te verhalen en terug te krijgen?

Met vriendeljke groet, Trudy 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

4 reacties

Reputatie 7
Ongelooflijk vervelend, maar dit zijn vervelende diensten. Je hebt "zomaar" een abonnement. Bv. doordat je per ongeluk een advertentie aanklikt op internet.

Goed dat je je al hebt afgemeld via payinfo. Je kunt je daar ook voor (alle) diensten blokkeren.

KPN Webcare zal zich een dezer dagen op dit topic melden. Er is een coulanceregeling.

PeterG schreef op 11 feb '16 om 11:31u
Ongelooflijk vervelend, maar dit zijn vervelende diensten. Je hebt "zomaar" een abonnement. Bv. doordat je per ongeluk een advertentie aanklikt op internet.

Goed dat je je al hebt afgemeld via payinfo. Je kunt je daar ook voor (alle) diensten blokkeren.

KPN Webcare zal zich een dezer dagen op dit topic melden. Er is een coulanceregeling.

Dank je Peter voor je reactie. Ik wacht een bericht van KPN Webcare af. Fijn dat er een coulance regeling is! Hgr. Trudy 

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Trudy, welkom op het forum! Goed dat je ons hier benadert 🙂 Ik ga voor je kijken wat we kunnen doen aan de kosten. Daarvoor krijg je een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik aan de slag.

Reputatie 7
Hoi Trudy, als je het bericht van Erik nog niet gevonden hebt... KLIK HIER om je privéberichten te vinden en te beantwoorden.

Reageer