Beantwoord

Online aankoop via iTunes, maar wat heb ik gekocht?

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 220 keer bekeken

Op mijn Factuur Mobiel van KPN staat vanaf april 2019 elke maand dat ik online een aankoop heb gedaan ter waarde van € 0,99.

Bij bestudering van de Factuur blijkt de omschrijving
Store: iTunes en
MM1FSZMYVV
MM1H93FBVG
MM1JYT3KQ6
MM1LLH6XS2

1-Waar staan deze codes voor?
2-Wat heb ik gekocht?
3-Waar kan ik dat opzoeken?
4-Hoe kan ik dit stoppen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2019, 09:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dendriet, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat het niet fijn is dat je kosten maakt, terwijl je niet weet waarvoor! Ik kan helaas niet uitzoeken waar de codes voor staan, maar je kan zelf wel via de iTunes store nakijken wat je hebt aangeschaft (ook in het verleden). Hoe? Dat wordt op deze website uitgelegd.

Verder kan je de optie om het te betalen via je KPN factuur uitschakelen via onze klantenservice via 0800-0402, LiveChat functie of via mij. Indien je het via mij wil regelen heb ik enkele gegevens nodig. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer? Dit is ter verificatie dat het echt jouw abonnement is en jouw aanvraag om het te wijzigen.

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!
Susan,

Dank voor deze fantastische uitleg. KPN had ik al wel gebeld maar jouw uitleg is vele malen beter.

Het betreft mijn maandelijkse abonnement op iCloud. Aanvankelijk betaalde ik iCloud jaarlijks met mijn credit card.

Nogmaals bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@Dendriet, geen enkel probleem! Fijn om te lezen dat je eruit bent gekomen en dat het duidelijk is geworden waar je voor betaalt 🙂 Heb je nog andere vragen, nu of in de toekomst, dan weet je ons te vinden!

Reageer