Beantwoord

Online aankopen via KPN factuur

  • 14 August 2019
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Ggoeie avond ik heb hetzelfde probleem . Met het aankopen of . Betalen van game aps . Krijg hetzelfde in beeld het kan niet via iDEAL . En kpn factuur .

Mvr moreno


*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 August 2019, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Moreno010. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om online aankopen te betalen via de factuur van KPN. In dit geval kan je het beste bellen (0800 0402) of chatten met onze klantenservice. Er wordt een verificatie sms verstuurd wanneer op het moment dat er een aanpassing in het abonnement wordt doorgevoerd.

Als je wilt dat ik het voor je nakijk, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Bedankt voor de snelle reactie . Ik heb mij gegevens ingevuld die nodig waren mvg . Moreno
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kan op deze postcode en huisnummer geen mobiel abonnement terugvinden. Weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt ingevuld?
Oow . Ik ben net verhuist . Het anderen adres is ****** gr

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Ah oke, ik heb gelijk voor je nagekeken. Er is geen blokkade vanuit KPN.
Ssuper bedankt alles doet het weer top mvg
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het nu weer werkt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden! ☺️