Beantwoord

Online simkaart activeren

  • 14 February 2019
  • 12 reacties
  • 183 keer bekeken

Kan ik online ook een nieuwe simkaart van jullie activeren.
Hij word namelijk niet in een telefoon gebruikt ?

groet

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 February 2019, 14:01

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Drpepper71, heb je de instructie op deze pagina geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Drpepper71 Is het gelukt, met de tip van Joss? Ik hoor het graag!
Beste.

Nee. Als ik de jntructies volg dan geeft ie online een rood vlak met een fout melding.

Gr jerry.
Reputatie 7
Badge +20
Welke foutmelding krijg je dan? En waar gebruik je je simkaart voor? Is het voor mobiele data? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het betreffende simkaartnummer en je klantnummer? Dan kijk ik mee. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste. De melding is.
de Sim kaart kan niet worden geactiveerd op dit telefoon nummer.
De sim kaart is niet bedoeld voor in een telefoon. Deze gaat in een afluisterapparaat voor in de paarden stal.
Reputatie 7
Badge +20
Prima. Is het een prepaidkaartje? Deze is al direct actief, al wil je deze wel minimaal 1 keer per half jaar echt gebruiken (bel er in dat geval dus even mee). Ik zie je gegevens staan in je profiel, maar wil je ook het nummer van de betreffende simkaart nog even noteren?
Bart schreef: Is het een prepaidkaartje? Deze is al direct actief,

Een prepaid-sim is pas actief als er 1 X mee gebeld is met verbinding of ge-sms't. Verder is het handig deze daarna direct op te waarderen. Minimaal € 10. Hij is dan 180 geldig tot het volgende gebruik. Iedere keer als er actief mee gebeld, ge-sms't of internet is gebruikt (3G/4G) dan is ie steeds weer 180 dagen geldig.
ps heb tel nummer van t kaartje in mn profiel geplaatst.
Reputatie 7
Badge +20
Heb je wellicht een 1 te veel geplaatst, @Drpepper71 ? Ik kan 'm hier ook activeren, maar dan moet het telefoonnummer kloppen én ik moet het simkaartnummer noteren. Wil je dat ook vermelden?
Nummer aangepast en andere toegevoegd. Gaat t zo lukken ?
Reputatie 7
Badge +20
Yes, zo is het goed. Ik heb de kaart voor je geactiveerd.

Reageer