Beantwoord

Onmogelijk om één contactpersoon te bellen

• 10 september 2017
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik kan één contactpersoon (mijn broer) op zijn mobiele nummer nooit direct bereiken. Wanneer ik bel, word ik altijd direct doorgeschakeld naar de voicemail en mijn broer krijgt echt direct op datzelfde moment een melding 'gemiste oproep'.
Ieder ander contactpersoon kan ik wel gewoon bellen en mijn broer kan ook door ieder ander nummer gewoon gebeld worden.
Andersom, wanneer ík gebeld word door mijn broer, dan ontvang ik deze telefoonoproep wél gewoon.

Wij hebben beiden KPN. Samsung en LG.
Het lijkt erop dat er een blokkade zit tussen onze twee nummers... ligt dit aan mijn instellingen/telefoon, of aan die van mijn broer? En waar kan ik dat checken?
icon

Beste antwoord door Justin_ 16 september 2017, 14:36

Hoi Rsch, welkom op het forum! Wat een apart probleem. Mijn eerste vermoeden is dat een instelling in de telefoon van je broer ervoor zorgt dat jouw telefoonnummer gelijk wordt doorgeschakeld naar zijn voicemail.

Kan je broer wellicht zijn simkaart eens in een ander toestel stoppen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als jij hem belt.
Ha Rsch, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Werd het probleem inderdaad veroorzaakt door een instelling in de telefoon van je broer?

Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rsch, welkom op het forum! Wat een apart probleem. Mijn eerste vermoeden is dat een instelling in de telefoon van je broer ervoor zorgt dat jouw telefoonnummer gelijk wordt doorgeschakeld naar zijn voicemail.

Kan je broer wellicht zijn simkaart eens in een ander toestel stoppen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als jij hem belt.
Reputatie 7
Badge +22

Ha Rsch, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Werd het probleem inderdaad veroorzaakt door een instelling in de telefoon van je broer?

Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag.

Reageer