Beantwoord

onterecht abo IzeTV

• 22 februari 2016
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

ik heb onlangs op deze forum gelezen dat er meerdere klachten zijn over izetv,ik heb me dus al afgemeld voor deze onterechte dienst.maar hoe krijg ik nu mn geld terug?? mvg toon

icon

Beste antwoord door Cindy_ 25 februari 2016, 08:43

; ik heb geen bericht van je ontvangen. Heb je via een andere weg contact gehad over de eventuele coulance? Hier ga ik vanuit, maar als ik nog wel iets kan betekenen, laat me dat vooral weten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je ze ook direct geblokkeerd?

WebCare kan de laatste 2 facturen(?) vergoeden (zij reageren vanzelf). Als je ook andere facturen terug wilt zou ik een klacht indienen bij IzeTV en hun laten aantonen dat jij je daadwerkelijk hebt aangemeld. Als ze dat niet kunnen zou je je geld terug kunnen eisen en in de meeste gevallen heb je binnen een week je geld terug. (Alsof ze weten dat ze je oplichten)

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum 🙂. Wat rot dat je hiermee in aanraking bent gekomen. Goed dat je je inmiddels hebt afgemeld! Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan kijk ik of je in aanmerking komt voor de eenmalige coulance vanuit ons. 

Wat Robin zegt klopt. Vaak kun je het gehele bedrag terugvorderen via Izeplay zelf. Laatst is een klant dat ook gelukt en die stuurde me er een bericht over. 

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb geen bericht van je ontvangen. Heb je via een andere weg contact gehad over de eventuele coulance? Hier ga ik vanuit, maar als ik nog wel iets kan betekenen, laat me dat vooral weten. 

Reageer