Onterecht geld afgeschreven voor izeplay/iztv

  • 16 september 2015
  • 3 reacties
  • 346 keer bekeken

Bij mij is er 2 maanden lang plus nu nog half september geld afgeschreven voor IZETV a 75 euro. Ik heb niet doorgehad dat de hogere kosten kwamen door dit abbonenement en was dan ook erg verbaasd dat ik het had lopen. Ik mij nooit aangemeld voor deze praktijken en dit dan ook nooit willen doen. Toch vertelde de klantenservice dat ik geen geld zou terug krijgen wat ik heel raar vind. Ze konden mij namelijk niet vertellen hoe dit abbonement is aangegaan. Maarja ik zit wel met belachelijk hoge kosten zonder uitleg naar een bedrijf dat IZETV zou moeten heten waar niks over te vinden is behalve klantenklachten! Ik eis dat mijn geld word teruggestort en verwacht dat KPN dit soort praktijken harder aangaat pakken! Ik ben duidelijk niet de enige! 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je je al afgemeld op PayInfo? http://www.payinfo.nl/
Volgensmij kan je hier ook soortgelijke diensten blokkeren.

Je kan een IzePlay abonnement op van allemaal manieren aanzetten. Misschien was er wel een app met een advertentie waar je per ongeluk op hebt geklikt.

In enkele dagen zal den WebCare Specialist hier reageren hij of zij zal kijken of je in aanmerking komt voor een coulance, maar dat is afhankelijk van de situatie.

Robin
Hè robin,

Ik heb me al afgemeld via payinfo en alles geblokkeerd. Aanmelding zal wel op zn manier zijn gebeurd, maar natuurlijk nooit doorgehad!
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Felix,

Vervelende situatie! Ik kan me goed voorstellen dat je niet zit te wachten op zulke kosten voor iets wat je niet gebruikt. Daarom ga ik inderdaad kijken of ik iets voor je kan betekenen. Ik stuur je een privébericht met informatie die ik van jou nodig ben om dit verder na te kijken. Wil je daarop reageren? Dan help ik je verder. 

Reageer