onterechte afschrijving izeplay via payinfo.nl

• 10 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 746 keer bekeken

na aanleiding van mijn hoge rek ben ik de factuur gaan bekijken en zag ik dat er tot mijn verbazing deze maand en vorige maand in totaal 24.95 is afgeboekt ter name van Payinfo.nl

ik heb me hier nooit voor aangemeld en al helemaal geen toestemming voor gegeven, heb me ook gelijk afgemeldt. na te moeten zoeken hoe en wat.

hoe is dit mogelijk zonder enige toestemming hiervoor ?

Heb hiervoor gemailt met KPN en volgens hun ben ik er zelf verantwoordelijk voor, zij kunnen er niks aan doen.

Is toch van den zotte dat dit zomaar kan, zoals eerder aangegeven nergens voor aangemeld en niks bevestigd ergens voor, na zoeken op internet blijk ik niet de enigste te zijn die dit gebeurt.

dan lees je wisselende reactie's van klanten waarbij kpn het wel oplost en niet oplost.

Nou bedankt KPN dat dit zomaar mogelijk is.

Pascal,

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je hebt je op een of andere manier hier voor aangemeld, daarom mag izepay geld afschrijven.

Heb je een Samsung apparaat, of de Accu Wheater Widget?

Een KPN Medewerker reageert in enkele dagen hier, die zal kijken of hij/zij het bedrag (gedeeltelijk) kan crediteren

Robin
Hoi Robin,

Ik heb me nergens aangemeld, alleen nieuw toestel HTC M8s via de kpn winkel.

en zie bij mijn apps ook niks van die accu weather widget staan.

groetjes Pascal,

Reputatie 7
Badge +24
; wat jammer om te lezen dat ook jij hier onbewust mee in aanraking bent gekomen. Dit overkomt meerdere klanten, dat er een aanmelding wordt gedaan, zonder dat je het doorhebt. Dit kan bijvoorbeeld per sms gebeuren. Wij factureren de dienst door, maar het betreft een dienst van KPN zelf. Heb je je al afgemeld via Payinfo? Wil je mij je 06-nummer, je postcode en huisnummer toesturen in een privébericht? Dan ga ik kijken of ik je hierin iets tegemoet kan komen in de kosten.
Reputatie 7
Badge +24
; ik heb je privébericht beantwoord met hierin uitleg over de facturatie van Payinfo en heb de laatste 2 maanden uit coulance voor je gecrediteerd. 

Reageer