Beantwoord

Onterechte gesprekskosten voor openstaande verbinding van 10,5 uur

  • 26 October 2019
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Op 10 oktober kreeg ik een factuur voor de mobiele telefoons van een maatschappelijke stichting die 4 wijkinloophuizen exploiteert. De factuur was € 100,- hoger dan normaal. Volgens de specificatie bleek dit het gevolg te zijn van één ‘gesprek’ dat op vrijdagavond om 16.40 uur zou zijn begonnen en 630 minuten geduurd zou hebben naar een lokaal nummer in de woonplaats. Betreffende coördinator van een wijkinloophuis had inderdaad een telefoontje naar een deelnemer gepleegd. Ze zei dat het kort duurde en om 17.15 uur weggegaan was om weekend te vieren. Bij bellen van de klantenservice bleek men geen boodschap te hebben aan mijn redenering dat het onmogelijk een ‘gesprek’ kon zijn dat tot diep in de nacht van vrijdag op zaterdag had geduurd. Ik heb toe een klacht ingediend, ben teruggebeld maar ook betreffende medewerker was niet te vermurwen: er was een verbinding van 10,5 uur geweest. Ook het feit dat deze ‘niet bedoelde verbinding’ ons € 100,- extra kostte en wij het zuiver van giften en subsidies moeten hebben om mensen aan de zijkant van de maatschappij een thuis te bezorgen mocht niet baten. Kennelijk plukt KPN ons soort organisaties liever dan te kijken naar de redelijkheid. Bent u nog van plan hier iets aan te doen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 November 2019, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Ik hoop toch zo dat KPN uit coulance en maatschappelijke verantwoordelijkheid hier eens met een wat opener blik naar wil kijken.

Hoi @Anton Penningmeester . Dat is een kostbaar foutje. Jammer dat het zo loopt. 

Ik wil graag naar de details kijken en mijn eigen mening hier over vormen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? :-)

 

Erwin, ik heb mijn profiel aangevuld. Hoop op een oplossing

Hoi @Anton Penningmeester . Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

Voor de meelezers. Via privéconversatie is de zaak voor beide partijen netjes afgehandeld.