Beantwoord

onterechte incasso VIP games weekly

• 17 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 424 keer bekeken

Voor zover ik terug kan zien op payinfo.nl wordt er al sinds begin juni een wekelijks een bedrag van € 5,00 geïncasseerd door VIP Games Weekly. Geen idee waar deze incasso vandaan komt maar ik heb mezelf nooit bewust of onbewust aangemeld voor welke dienst dan ook.

Ik heb op payinfo.nl de status van SMS diensten al gecontroleerd maar daar staan alle SMS diensten als geblokkeerd. Ik zie dat op dit Forum veelvuldig dit zelfde soort klachten staat en dat er een coulanceregeling is voor deze onterecte incasso's.

Mijn vraag aan de consumentenservice van KPN
- kunnen jullie per direct deze wekelijkse incasso stopzetten en alle andere diensten blokkeren
- ik wil gebruik maken van de coulanceregeling zodat ik nog enigzins gecompenseerd wordt

Ik hoor graag van jullie via een privebericht om verdere informatie uit te wisselen
icon

Beste antwoord door Justin_ 19 augustus 2016, 12:05

Hoi milo.dijkman, welkom op het forum! Wat vervelend dat je plotseling aan zo'n abonnement vast zit. Op Payinfo.nl kun je via de knop "Inzien & Opzeggen" dit soort abonnementen beëindigen.

Je hebt een privébericht van me ontvangen. Reageer daarom, dan kijk ik wat ik kan doen aan de gemaakte kosten.

Hoi milo.dijkman, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht via een andere weg contact met ons opgenomen? Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi milo.dijkman, welkom op het forum! Wat vervelend dat je plotseling aan zo'n abonnement vast zit. Op Payinfo.nl kun je via de knop "Inzien & Opzeggen" dit soort abonnementen beëindigen.

Je hebt een privébericht van me ontvangen. Reageer daarom, dan kijk ik wat ik kan doen aan de gemaakte kosten.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi milo.dijkman, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht via een andere weg contact met ons opgenomen? Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet.
Mij is hetzelfde overkomen, van het abonnement van mijn zoon zijn dit soort bedragen afgeschreven. Maar hij verklaart bij hoog en laag nooit iets ingevuld of verstuurd te hebben.

Inmiddels ook voor de dienst afgemeld. Heeft KPN een coulanceregeling hiervoor?

Groet
Reputatie 7
Badge +22
Hoi preinieren, welkom op het forum. Goed dat je inmiddels deze dienst hebt stop gezet. Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer je daarop? Dan kijk ik wat ik voor jou en je zoon kan doen met betrekking tot de kosten.

Reageer