Beantwoord

Ontvangst 4G

  • 26 January 2020
  • 1 reactie
  • 520 keer bekeken

De laatste tijd is de ontvangst van het 4G netwerk van KPN gezakt naar 2 streepjes en vaak zelfs maar 1 streepje.

 

Hoe kan dit en vooral hoe kan dit verholpen cq opgelost worden?

 

postcode is 6171CW

 

met vriendelijke groeten

FGJ Sauren

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 28 January 2020, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @fragose, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken naar de dekking op jouw postcode. Deze zie er goed uit. Ik ben dan ook wel benieuwd of je de problemen zowel binnenshuis al buitenshuis ervaart? En is jouw postcode de enige locatie waar je de problemen ervaart? En sinds wanneer ervaar je dit?

Het kan namelijk maar zo zijn dat de mast in de buurt een upgrade krijgt waardoor je dus even wat verminderd bereik ervaart. Ons hele netwerk krijgt namelijk een update. Ik heb alleen zo helaas geen inzage in welke mast wanneer aan de beurt is.