Ontvangt geen inkomende oproepen

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 1024 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik upp dit oude bericht, want ik heb precies hetzelfde probleem! Tevens krijg ik ook de voicemails niet binnen. Maar ik heb al begrepen dat dit door Apple komt, en dat ik als tijdelijke oplossing regelmatig 1233 moet bellen om mijn berichten te controleren.

Neemt niet weg dat ik sommige oproepen helemaal niet binnen krijg. Ze staan ook niet bij mijn gemiste oproepen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @ImkeT! Is het bereik op jouw adres wel in orde? Als anderen je niet kunnen bereiken is het mogelijk dat je helemaal geen oproep ziet.

Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd controleer ik of ik aan onze kant een oorzaak kan vinden.
Reputatie 7
Badge +28
@ImkeT: Heb je hier nog hulp bij nodig? Dan hoor ik graag nog van je.
Badge
Ik heb de nummers toegevoegd aan mijn profiel! Het bereik op mijn adres is hartstikke goed. Dus daar ligt het denk ik niet aan.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Aan het bereik zal het inderdaad niet liggen. Er staat een mast op 200 meter afstand, binnenshuis en buitenshuis is het bereik prima.

Ik zie 3 telefoonnummers onder dit klantnummer, er staan geen blokkeringen ingesteld die dit kunnen verklaren. Doet het probleem zich op alle drie telefoons voor? Is het willekeurig wie de bellende partij is, of gebeurt dit vaak bij dezelfde persoon?

Reageer