Beantwoord

Onverstaanbaar als ik mensen bel

  • 10 April 2019
  • 3 reacties
  • 414 keer bekeken

Hallo, ik heb een iPhone 6s. Als ik vanuit huis (ook in de tuin) mensen bel, zeggen zij altijd dat ik onverstaanbaar ben. Het bereik is ook gering, slechts 1 of 2 streepjes. Die slechte verstaanbaarheid was eerst incidenteel, maar is nu altijd. Ik kan vanuit huis dus niet meer met mijn mobiel bellen. Daarvoor heb ik geen abonnement.
Vandaag heb ik het elders geprobeerd en toen was ik wel goed verstaanbaar.
icon

Beste antwoord door Caroline vdB 11 April 2019, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Caroline vdB . Welkom op het forum!
Wat vervelend en hinderlijk dat mensen jou niet kunnen verstaan. Laten we hier samen eens induiken. Ik begrijp dat de verbinding wél tot stand komt? Dus daar lijkt geen issue mee. Versta jij de tegenpartij wel? Zit er ook een optie om de telefoon op de speaker te zetten en wordt het daar beter van? Hoe is het internet bij jou thuis via mobiel?
Het zou fantastisch zijn als jij de SIM kaart thuis even in een ander toestel zou kunnen proberen. Dat is voor ons een hele goede test om te kijken of het iets met het KPN netwerk te maken heeft of misschien met de telefoon. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hallo Erwin, dank voor je reactie. Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met KPN. De netwerkdienst NSSD kijkt ernaar en belt me binnen 2 dagen terug. Het lijkt me goed om dat even af te wachten. Mag ik, als dat niets oplost, me hier weer melden?
Prettige dag nog.
Uiteraard mag dat, Caroline! Ik hoop dat de NSSD hier een goed en duidelijk advies over kan geven!