Onverwachte kosten IZETV

• 30 januari 2016
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik zie op het forum dat ik niet de enige klant ben die onbewust gebruik maakt van de SMS-diensten van IZETV. Ik heb zonder dat ik het wist vijf termijnen van €5,- betaald. Ik heb op het forum begrepen dat er wellicht restitutie van KPN mogelijk is. Kan iemand me hier de mogelijkheden van vertellen? Bij voorbaat dank voor de moeite!

5 reacties

Reputatie 7
hjkarssies schreef op 30 jan '16 om 16:10u
Dat heb ik inderdaad gedaan. Ik ben nu vooral benieuwd of ik de gemaakte kosten terug kan krijgen.
Heel goed, ik hoop dat er snel iemand van WebCare zal reageren voor een coulance regeling.

Reputatie 5
Badge +6
Ik zoek graag uit wat ik voor je kan betekenen! Ik zal je zo een privé-bericht sturen zodat je mij via die weg jouw gegevens kunt sturen. 

Reputatie 7
Badge +28
: Ik "bewaak" Menno's privéberichten tijdelijk, en zag dat je nog niet had gereageerd. Kan ik je hier alsnog mee helpen? Dan wil ik je vragen even te reageren op zijn bericht met de gevraagde gegevens. Dan maken we dit alsnog in orde!

Reputatie 7
Heb je de dienst ook al gestopt en jouw telefoon geblokkeerd tegen dergelijke praktijken op www.payinfo.nl.

Dat heb ik inderdaad gedaan. Ik ben nu vooral benieuwd of ik de gemaakte kosten terug kan krijgen.

Reageer