Opgelicht door sms 4239

• 27 januari 2016
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

KPN heeft een flinke rekening geïncasseerd. Ik heb de rekening opgezocht en wat blijkt, zonder mijn weten word ik lastig gevallen door sms nummer 4239! De kosten zijn vanaf december inmiddels bijna 60 euro!

Voor deze dienst heb ik geen toestemming gegeven en ik wil graag compensatie hiervoor. Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat dit mogelijk is. Het Internet en dit forum staat vol met klachten. Kan KPN niet ingrijpen?

Inmiddels heb ik mij afgemeld bij de site payinfo en mijn nummer geblokkeerd voor betaalde smsjes.
Zuur dat ik er via de rekening achter moet komen dat dit gebeurd! Waarom stuurt KPN geen standaard sms om de klant te informeren dat de rekening absurd hoog is?

Beantwoorden

Admin: Dubbele topic verwijderd

3 reacties

Reputatie 7
Dit is heel vervelend en gebeurt helaas best vaak. Onder verschillende (verkorte) sms nummer.

Waarom KPN deze diensten niet mag blokkeren heb ik in een ander topic uitgelegd. Dat vind je HIER.

Het is overigens niet nodig meerdere keren te posten. Alles komt in één wachtrij, die uiteindelijk door KPN Webcare wordt afgewerkt. KPN heeft een coulanceregeling. Dat regelt de medewerker van webcare verder af. Die melden zich vanzelf.

Reputatie 7
Badge +28
Dag Siem, welkom op het forum!

Erg vervelend dat je hier de dupe van bent geworden. Ik hoop dat je wat meer achtergrondinformatie uit Peters gelinkte bericht hebt kunnen halen. Goed dat je al een blokkade hebt ingesteld! Ik ga uitzoeken of we dit kunnen compenseren. Kun je reageren op mijn privébericht?

Reputatie 7
Badge +28
: Ik heb nog geen privébericht gezien, ben je al op een andere manier geholpen? Anders zie ik je reactie alsnog graag tegemoet.

Reageer