Beantwoord

OPGELOST: Storing mobiele telefonie meerdere regio's (24-06)

  • 24 June 2019
  • 91 reacties
  • 16118 keer bekeken

Ik kan niet meer bellen.
Ik krijg gelijk of gesprek mislukt of dit nummer is niet in gebruik.
Ook de nummers van KPN zelf 1200 en 0800-0402 kan ik niet bereiken.
icon

Beste antwoord door Nadia 24 June 2019, 19:38

Bekijk origineel

91 reacties

Is de alarmcentrale nog wel te bereiken... De een zegt van wel, de ander van niet.

Misschien wel belangrijk om te weten.
Ik kan niet meer bellen.
Ik krijg gelijk of gesprek mislukt of dit nummer is niet in gebruik.
Ook de nummers van KPN zelf 1200 en 0800-0402 kan ik niet bereiken.


Hier hetzelfde, omgeving Rotterdam. Hele dag al problemen met internet (vorige week ook trouwens) en nu ook niet meer bereikbaar en niet kunnen bellen. Hoop dat het zodanig wordt opgelost dat ik ook geen problemen meer ervaar met wifi. Want dat blijft helaas traag bij tijd en wijle
Reputatie 7
Badge +22
Is de alarmcentrale nog wel te bereiken... De een zegt van wel, de ander van niet.

Misschien wel belangrijk om te weten.

@Maartensnellen ook 112 is niet te bereiken, zie op de NOS website
beste forum
Vanfaag belde ik of ik inmiddels vrij was om over te zetten. Dit bleek pas op 16-07 te zijn. In de veronderstelling dat Vodafone dit dan zou opzeggen bij jullie zodat ik nummer behoud heb sloot ik dat gesprek af. Tot mijn verrassing zijn zowel mn dochter ******* als ik ******** afgesloten. Dit is erg vervelend omdat ik helemaal nog niets heb afgesloten bij Vodafone. Ik wilde vooralsnog alleen weten of ik vrij was om te wisselen. Kunt u contact met me zoeken? Of is er een nummer dat ik kan bellen met een mobiel niet KPN nummer?
ronald.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
* Topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +24
De technische afdelingen zijn op dit moment druk bezig. Zodra we nieuws hebben laten we het hier weten, en zullen we dit antwoord updaten!
I have the same problem, could you help me me out?
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag @Ronald20101010 het is helaas niet zo slim om u TEFOON nummer in het forum te zetten ik hoop voor u dat het goed komt. 😟ik horen de net dat er een storing is ook met alarm nummer

Admin: post verplaatst
Reputatie 7
Badge +22
Hallo allemaal!

Inmiddels heeft de politie een alternatief voor 112:


Volg de Liveblog van het RTL Nieuws
Ook internet ligt er bij mij uit. Vreemde is dat ik wel internet op mijn iPhone heb maar niet via ethernet.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +22
Hallo allemaal!

Ook op de storingssite van KPN kun je op de hoogte gehouden worden van de storing:

Voorbeeld:


Typ je 06 nummer in en mailadres, en dan wordt je op de hoogte gehouden hierover door KPN.
Reputatie 5
Badge +3
Ik las net over de storing en dacht even proberen maar helaas dat lukte niet. Hoop dat het zsm opgelost is want het is toch wel lastig als je niet bereikbaar bent. Al hebben we natuurlijk whatsapp nog en dat werkt wel via wifi.

Kan het zo zijn dat deze storing invloed heeft op mijn internet? Ik heb namelijk het idee dat mijn internet ook langzamer is als anders.
Heel handig een alternatief voor 112, maar kan ik die wel bereiken dan?
Reputatie 7
Badge +9
ER is een landelijke storing met de telefoon nummer ook het alarm nummer is niet te berijken 🤔😟

Admin: post verplaatst
Reputatie 7
Badge +22
Ik las net over de storing en dacht even proberen maar helaas dat lukte niet. Hoop dat het zsm opgelost is want het is toch wel lastig als je niet bereikbaar bent. Al hebben we natuurlijk whatsapp nog en dat werkt wel via wifi.

Kan het zo zijn dat deze storing invloed heeft op mijn internet? Ik heb namelijk het idee dat mijn internet ook langzamer is als anders.

@Limburg1975, het kan best zijn dat het internet meer gebruikt wordt door die telefoonstoring. Dan kan er meer internet gebruikt worden als normaal. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Heel handig een alternatief voor 112, maar kan ik die wel bereiken dan?
@Maartensnellen als je 112 of 0900 - 8844 nodig zou hebben en je kunt met je mobiel bellen, dan kun je één van die nummers gebruiken. Als je kunt bellen met je mobiel.
Reputatie 5
Badge +3

Ik las net over de storing en dacht even proberen maar helaas dat lukte niet. Hoop dat het zsm opgelost is want het is toch wel lastig als je niet bereikbaar bent. Al hebben we natuurlijk whatsapp nog en dat werkt wel via wifi.

Kan het zo zijn dat deze storing invloed heeft op mijn internet? Ik heb namelijk het idee dat mijn internet ook langzamer is als anders.
@Limburg1975, het kan best zijn dat het internet meer gebruikt wordt door die telefoonstoring. Dan kan er meer internet gebruikt worden als normaal. :)

Dat zou heel goed kunnen, maar ik bedenk me nu net wat anders. Laatst was het hier hevig onweer en toen is hier tot 2x toe de stroom eruit geklapt. De dag erna ben ik op vakantie gegaan en nu ik gisteren thuis kwam bemerkte ik dat het langzaam was. Zou dat ook een reden kunnen zijn?
Reputatie 7
Badge +22
Dat zou heel goed kunnen, maar ik bedenk me nu net wat anders. Laatst was het hier hevig onweer en toen is hier tot 2x toe de stroom eruit geklapt. De dag erna ben ik op vakantie gegaan en nu ik gisteren thuis kwam bemerkte ik dat het langzaam was. Zou dat ook een reden kunnen zijn?
Dat weet ik niet zeker @Limburg1975, als je een nieuwe topic daarvoor aan wilt maken. Dan kunnen we hier eens na kijken. Want deze topic gaat over de storing vast bellen + mobiel, dan blijft het tenminste overzichtelijk. 😉
Klopt het dat interactieve tv en internet eruit ligt? Mijn 4g doet het wel, terwijl ik juist begrijp dat daar de storing in zit!!!
Reputatie 5
Badge +3
Hoor net van een vriendin dat er een nl alert is uitgegaan ivm de storing. Ik heb hem niet ontvangen. Neem aan dat dat ook door de storing komt. Persoonlijk vind ik dat wel kwalijk dat dat niet gewoon doorkomt
Reputatie 7
Badge +22
Klopt het dat interactieve tv en internet eruit ligt? Mijn 4g doet het wel, terwijl ik juist begrijp dat daar de storing in zit!!!
@MoniqueNuijten de storing is alleen met het vaste bellen en mobiel. Ik lees dat je 4G wel werkt, dan heb je geluk! Maar als het goed is moet je gewoon TV kunnen kijken. Of zit je in het buitengebied?
Hoe meer je aan elkaar knoopt en centraliseert hoe groter de kans op een "single point of failure"
Reputatie 7
Badge +22
Hoor net van een vriendin dat er een nl alert is uitgegaan ivm de storing. Ik heb hem niet ontvangen. Neem aan dat dat ook door de storing komt. Persoonlijk vind ik dat wel kwalijk dat dat niet gewoon doorkomt
@Limburg1975 welke telefoon heb je? Heb je een iPhone dan kun je het hier lezen.

Heb je Android? Dan kun je het hier lezen.

Ik hoop dat je zo genoeg weet.
Reputatie 5
Badge +3

Hoor net van een vriendin dat er een nl alert is uitgegaan ivm de storing. Ik heb hem niet ontvangen. Neem aan dat dat ook door de storing komt. Persoonlijk vind ik dat wel kwalijk dat dat niet gewoon doorkomt@Limburg1975 welke telefoon heb je? Heb je een iPhone dan kun je het hier lezen.

Heb je Android? Dan kun je het hier lezen.

Ik hoop dat je zo genoeg weet.

Ik heb nl alert actief ingesteld staan want heb laatst de proefmelding gehad maar nl alert van net dus niet
Sorry, KPN, samen komen we er niet. Ik ben ziek en kan noch arts, noch ziekenhuis noch familie bereiken. Stelt u zich even voor hoe dat is.
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb nu wel rete snel internet thuis van KPN door de storing, haal nu korte ping tijden die ik nog niet eerder heb gezien.

Reageer