Beantwoord

Oproepen meteen naar voicemail

  • 19 March 2021
  • 5 reacties
  • 603 keer bekeken

Ik ben 4x gebeld door een afgeschermd nummer (ziekenhuis) en zij kregen meteen mijn voicemail, terwijl ik mijn telefoon steeds bij me had. Ik heb nergens een melding dat ik door hen gebeld werd. Ook niet van de voicemail.

Doordat ik zelf belde, omdat ik door heb gebeld zou worden in de ochtend en dit niet gebeurd is (dacht ik), kwam ik erachter dat zij mij dus al 4x gebeld hadden en meteen de voicemail kregen. Oproepen en voicemailmeldingen van mijn contacten ontvang ik wel meteen?

Wat kan er aan de hand zijn??

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 20 March 2021, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Heb je in de instellingen van de bel-app misschien ingesteld “anonieme oproepen weigeren” of de “niet storen” instelling?

….vliegtuigstand?

Bedankt voor je reactie!

‘niet storen’ en vliegtuigstand staan allebei uit. Heb nu bij de oproepinstellingen de lijst geblokkeerde nummers maar helemaal verwijderd. Wellicht dat dit helpt? ‘anonieme oproepen weigeren’ kan ik niet vinden onder het kopje ‘oproepinstellingen’. Ik word maandag weer gebeld, dus ben benieuwd of het dan wel werkt??? 

In mijn Samsung (Android) staat op hetzelfde scherm als waar geblokkeerde nummers staan ook Onbekende bellers blokkeren.

Yes! dat zal het zijn geweest! Die stond nl. nog op blokkeren. Dank je wel! :)

Heel fijn dat je weer gebeld kan worden door het ziekenhuis. Al zal de reden iets minder zijn (hoef ik uiteraard niet te weten).
Ons ziekenhuis belt niet anoniem (nummerloos) gelukkig.