Vraag

Opwaarderen onbeperkt abonnement lukt niet

  • 28 July 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een onbeperkt mobiel abonnement van KPN. Er is mij gezegd dat ik als ik 5 gb verbruikt heb. Dat ik die onbeperkt kan opwaarderen!  Dit is na 8 pogingen niet gelukt en ben dus absoluut niet te spreken over dit abonnement 

En aangezien ik nog binnen mijn wettelijk14 dagen bedenk periode ben.  Denk ik er echt over om alles op te zeggen.    Mijn vraag is.  Waarom kon dit niet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Sms je nl 1000 aan naar 2600?

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266. Dan komt ook de volle snelheid weer terug.

Zie Veelgestelde vragen op https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

Heb meerdere sms’jes verstuurd  maar helemaal niks. Dus 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Bruinsma1976 Ergens gaat er dan toch iets mis. Is het inmiddels al opgelost of heb je nog hulp nodig? 

Onbeperkt zal onbeperkt zijn maar dan moet je het wel kunnen aanvullen. Elke keer fout melding.  Zwaar ontevreden over kpn.  En zal mijn rechtsbijstand verzekering ook vragen om in actie te komen tegen kpn en mijn contract te laten ontbinden.  Wat een *** profider

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic