Vraag

Opzeggen toestel verzekering

• 28 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 302 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Bij deze wilde ik graag mijn toestelverzekering opzeggen. Via de brief die ik van jullie gekregen heb stond er een inlogcode die ik ingevuld heb. Vervolgens naar mijn gegevens gegaan en mijn toestel aangevinkt. Alleen zou er een knop opheffen staan maar die is niet zichtbaar.
Kan ik via deze weg opzeggen?

Bedankt!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Welkom @d00snaaml00s, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Jammer om te lezen dat je de verzekering op wilt zeggen. Dit moet natuurlijk wel gewoon lukken via de website 🙂. Reageer je op mijn privébericht ? Ik help je dan verder.
Hier precies hetzelfde probleem. Ik las vandaag de brief over de nieuwe verzekering, de inhoud ervan is voor mij reden om mijn verzekering op te zeggen. Als ik het goed begrepen heb, kan dat alleen bij overgang naar nieuwe verzekering (1 december) en ook online. Dat laatste lukt ook mij helaas niet via smartphone.
Reputatie 7
Badge +29
@d00snaaml00s Ik heb nog geen reactie van je gehad. Stuur me gerust alsnog een bericht als het niet gelukt is.

@Nieky We komen zo snel mogelijk met een inhoudelijke reactie naar jou, we hebben je bericht in ieder geval gezien!
Reputatie 7
Badge +29
Hallo Nieky, excuses voor de late reactie. Reageer je op mijn privébericht ? Dan maak ik het voor je in orde.

Reageer