order nog steeds niet afgewikkeld

• 31 juli 2014
  • 1 reactie
  • 2050 keer bekeken

Op 18 JUNI heb ik via kpn.com twee SIM kaarten (KPN prepaid SIM only) besteld en betaald. Tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb ik hierover vandaag 5 keer contact gehad met de telefonische klantenservice, en kreeg ook 5 keer een ander antwoord:

1. een e-mail sturen naar betaalbewijs@kpn.com
  2. dooverwezen naar een 'ander' telefoonnummer (+31 6 1200 1200)
  3. mijn vraag is doorgestuurd naar een andere afdeling
  4. er is telefonisch een nieuwe bestelling doorgevoerd
  5. zelf via kpn.com een nieuwe bestelling plaatsen en via een contactformulier aangeven dat ik al betaald heb
Uiteraard is het zeer opvallend dat bij het voorleggen van hetzelfde probleem, geen uniform antwoord wordt gegeven. Het is natuurlijk wel creatief van KPN, maar de voorgestelde oplossingen hebben nog niet geleid tot het oplossen van een simpel probleem.

De eerste oplossing, een mail sturen naar betaalbewijs@kpn.com, heb ik opgevolgd. Helaas is het e-mailadres alleen bedoeld voor afgesloten 06-nummers en mijn verzoek wordt dan ook niet in behandeling genomen. 

Advies nummer twee, een ander nummer bellen: De dame in kwestie verwees mij gewoon weer door naar hetzelfde nummer wat ik al gebeld had.

Het is afwachten of de derde oplossing ook daadwerkelijk iest oplevert, maar ik verwacht er - na al deze andere negatieve ervaringen - niet veel van.

De vierde medewerker gaf aan dat ik het beste zelf naar de winkel kon gaan. Nadat ik aangaf dat ik in het buitenland woon, heeft de dame zelf een nieuwe bestelling opgevoerd. Helaas heb ik nog steeds geen bevestiging per mail ontvangen van de nieuwe order(s) en bij telefonische navraag bij de vijfde medewerker kon er niks worden teruggevonden in het systeem.

Deze vijfde servicemedewerker gaf aan dat ik het beste zelf opnieuw online twee nieuwe SIM kaarten kon bestellen (en uiteraard nog een keer tweemaal betalen). Ik zou dan, na het invullen van een online contactformulier, mijn geld terugkrijgen van de niet geleverde SIM kaarten. Ik heb er geen vertrouwen in dat ik ook daadwerkelijk en mijn twee SIM kaarten krijg, en EUR 20 teruggestort krijg.

Op dit moment het ik nog niet mijn twee SIM kaarten, blijkbaar een moeilijk probleem om op te lossen. Iemand advies?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste Wichgers,

Ik ben helemaal met je eens dat je een uniform antwoord mag verwachten wanneer je contact met ons opneemt. Erg vervelend dat hier tot nu toe nog geen oplossing voor is aangedragen. Ik zou je willen vragen mij in een privébericht alle gegevens te sturen. Je hebt geen orderbevestiging ontvangen van de tweede bestelling maar wel van de eerste? Zou je ook willen aangeven wat het afleveradres is geweest dat je hebt ingevoerd? Ik help je graag hiermee verder!

Reageer