Beantwoord

Oude digitale facturen

• 24 januari 2014
  • 8 reacties
  • 3362 keer bekeken

Beste KPN,

Een tweevraag. Ten eerste: Via MijnKPN zijn bepaalde facturen, die van januari en februari afgelopen jaar niet te downloaden. Dit zijn dus de laatste twee (vier) facturen. Ik krijg de melding "Op dit moment kan de PDF van je rekening niet opgehaald worden. Probeer het later opnieuw.". Dit was ook al eerder zo met de laatste paar facturen. De verbruiksspecificatie is wel te downloaden.

De andere vraag is of ik digitale facturen (en eventueel verbruiksspecificaties) van meer dan een jaar geleden kan krijgen. Ik heb enkele telefoonrekeningen niet gedownload toen ze nog in de lijst stonden, maar heb deze eigenlijk nog wel digitaal nodig. Ik begrijp dat gegevens tot 12 maanden eerder nog bereikbaar zijn via MijnKPN, maar als gegevens van april 2012 tot en met december 2013 (of dus nog liever februari 2013, zie vraag hierboven) beschikbaar zijn, zou ik dat erg waarderen.

Vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 21 januari 2016, 13:28

; welkom op het forum. Een goed idee, maar technisch gezien is dit helaas niet mogelijk! Wat je voor de toekomst wel kunt doen, is je factuur downloaden en opslaan op je computer zelf. Zo kun je altijd bij je oude facturen. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste tinderbox,

Welkom op het forum! Dat is niet handig dat je deze facturen niet kunt benaderen. Gaat het hier om een mobiel of een ander abonnement? Stuur mij in een privébericht je contractnaam, postcode en huisnummer en dan kijk ik na hoe we deze gegevens alsnog bij je kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Beste KPN,

Graag wil ik mijn facturen van 2011 t/m 2014 digitaal kunnen downloaden. dat is op mijnkpn niet mogelijk.

groet

Heidary

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum. Een goed idee, maar technisch gezien is dit helaas niet mogelijk! Wat je voor de toekomst wel kunt doen, is je factuur downloaden en opslaan op je computer zelf. Zo kun je altijd bij je oude facturen. 

Geachte heer, mevrouw,

Ik zou graag alsnog de gebruikspecificaties van mijn KPM Mobiel zakelijk abonnement over de maanden januari t/m september 2015 ergens willen downloaden. Ik heb een MijnKPN account, maar daar staan deze specificaties niet meer in. Zou ik ze wellicht via een andere weg kunnen opvragen? Alvast veel dank.

Met vriendelijke groet,

Haarlemmer

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum@Haarlemmer. Je facturen zijn tot een jaar terug beschikbaar in MijnKPN. Bij jou is dat niet het geval lees ik. 

Of ik je ze kan toesturen vanaf januari 2015, dat weet ik niet, maar vanaf juni 2015 moet dat wel lukken. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me met wat ik graag wil ontvangen. Beantwoord je die? Dan duik ik onze systemen in voor je! 

Welkom op het forum@Haarlemmer. Je facturen zijn tot een jaar terug beschikbaar in MijnKPN. Bij jou is dat niet het geval lees ik. 

Of ik je ze kan toesturen vanaf januari 2015, dat weet ik niet, maar vanaf juni 2015 moet dat wel lukken. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me met wat ik graag wil ontvangen. Beantwoord je die? Dan duik ik onze systemen in voor je! 

Reputatie 7
Badge +24
Hallo @dior2011, ik heb je in dit topic antwoord gegeven.

Reageer